عارف : شاخص‌های فضای کسب و کار ایران نگران کننده است

کدخبر: ۱۸۸۹۹۴
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شاخص­‌های ما در رابطه با فضای کسب و کار نگران کننده است، گفت: جهت­‌گیری­‌های کلی ما باید حمایت از اقتصاد دانش بنیان باشد.
عارف : شاخص‌های فضای کسب و کار ایران نگران کننده است

به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف در اولین جلسه شورای سیاستگذاری کنفرانس توسعه فناوری و بهبود فضای کسب و کار که در محل بنیاد امید ایرانیان برگزار شد، با ارائه توصیه‌هایی جهت برگزاری بهتر کنفرانس پرداخت و قدردانی از زحمات اعضای شورای سیاست گذاری کنفرانس، اظهار داشت: هر دو موضوع توسعه فناوری و بهبود فضای کسب و کار موضوعات مهمی هستند. شاخص­‌های ما در رابطه با فضای کسب و کار نگران کننده است و بحث فناوری می­‌تواند به عنوان یک مزیت برای ما مطرح باشد.

وی تاکید کرد: جهت‌­گیری­‌های کلی ما باید حمایت از اقتصاد دانش بنیان باشد که در سیاست‌­های کلی اقتصاد مقاومتی و همچنین برنامه ششم توسعه نیز آمده است و در اینجا باید با یک نگاه کاربردی به آنها پرداخته شود.

رییس کنفرانس توسعه فناوری و بهبود فضای کسب و کار تصریح کرد: در اینجا یک طرف دانشگاه­‌ها هستند و طرف دیگر دولت و بخش­‌های اجرایی که باید سیاست­‌ها را اجرایی کنند. زمینه اصلاح شرایط فراهم است و باید همه از دانشگاه‌­ها گرفته تا دولت و بخش خصوصی کمک کنند تا این اصلاح محقق شود. امیدوارم ما در این کنفرانس بتوانیم تأثیرگذار باشیم و در بهبود شرایط نقش مناسبی ایفا کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید