در جمع خبرنگاران اعلام شد:

هشدارهای معاون بانک مرکزی در خصوص سرمایه‌گذاری در بیت کوین

کدخبر: ۱۹۰۱۸۵
ارز دیجیتال بیت کوین و روند افزایشی قیمت آن این روزها مورد توجه قرار گرفته است. اگر چه قانون در زمینه استفاده از بیت کوین و ارزهای دیجیتال مسکوت است اما معاون بانک مرکزی در جمع خبرنگاران در خصوص استفاده از بیت کوین هشدارهایی را به مردم داد. هشدارهایی که می تواند مانع از زیان مالی سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال شود.
هشدارهای معاون بانک مرکزی در خصوص سرمایه‌گذاری در بیت کوین

به گزارش اقتصادنیوز ، ناصر حکیمی، معاون فناوری های نوین بانک مرکزی اعلام کرد بیت کوین هنوز به عنوان ارز رسمی پذیرفته نشده بنابراین فعلا از ریسک بالایی برخوردار است.

به گفته حکیمی در حال حاضر زمینه‌هایی برای سوء استفاده از بیت کوین از طریق فریب افراد ناآگاه شکل گرفته است. به گفته وی امکان فریب مشتری و سرمایه گذاران وجود دارد زیرا شبکه های هرمی در حال شکل گیری است که مدعی وصل بودن به بیت کوین هستند. بنابراین مردم مراقب باشند فریب سفته بازان را نخورند 

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی با اشاره به اینکه مردم مراقب افراد سودجو باشند گفت مردم باید مراقب خرید بیت کوین باشند چون اولا نوسان بیت کویین بالا است و دوم ابزارهای واسطی که ادعا دارند به بیت کویین وصل هستند در حالیکه چنین ارتباطی مشخص نیست.

حکیمی از مردم خواست تا زمان ابلاغ سیاست های رسمی در خصوص بیت کوین، در زمینه داد وستد آن احتیاط کنند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید