سرانجام زمان ساخت مجدد ساختمان پلاسکو اعلام شد

کدخبر: ۱۹۲۱۸۵
خانه ملت: رئیس کمیسیون عمران مجلس، از بررسی وضعیت ساختمان پلاسکو در جلسه کمیسیون متبوعش با حضور نجفی خبر داد و گفت: طبق توافق انجام شده پایان این هفته عملیات عمرانی این ساختمان آغاز خواهد شد.
سرانجام زمان ساخت مجدد ساختمان پلاسکو اعلام شد

رئیس کمیسیون عمران مجلس، از بررسی وضعیت ساختمان پلاسکو در جلسه کمیسیون متبوعش با حضور نجفی خبر داد و گفت: طبق توافق انجام شده پایان این هفته عملیات عمرانی این ساختمان آغاز خواهد شد. 

وی با اشاره به دستور کار دیگر کمیسیون عمران مجلس، تصریح کرد: بررسی وضعیت ساختمان پلاسکو با حضور شهردار تهران موضوع دیگری بود که مورد بررسی واقع شد.

رضایی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد جمعه (١٠ آذرماه) عملیات ساخت ساختمان پلاسکو قبل از سالگرد حادثه رخ داده برای این سازه از سر گرفته شود.

گفتنی است؛ سیدهادی بهادری با اشاره به جزییات نشست امروز عصر (سه شنبه ٧ آذر ماه) کمیسیون عمران مجلس، گفت: این کمیسیون امروز میزبان مسئولانی از دو وزارت راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین شهردار تهران برای بررسی طرح اصلاح قانون شهرداری‌ها بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در جلسه مذکور بررسی مواد طرح اصلاح قانون شهرداری‌ها صورت گرفت، افزود: در این نشست مقرر شد بخشی از این طرح در قالب طرح اصلاح قانون نظام مهندسی در کمیته تخصصی کمیسیون عمران مجلس مورد رسیدگی قرار بگیرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه ماده دو طرح اصلاح قانون شهرداری‌ها مربوط به قانون کار بود، تصریح کرد: این ماده برای بررسی بیشتر به کارگروه‌های تخصصی کمیسیون ارجاع شد.

وی با اشاره به بررسی وضعیت ساختمان پلاسکو در کمیسیون عمران مجلس با حضور شهردار تهران، گفت: در این جلسه مقرر شد هر چه زودتر عملیات ساخت این ساختمان آغاز شود.

بهادری با اشاره به دستور کار دیگر کمیسیون عمران مجلس، افزود: بررسی طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران موضوع مورد بررسی دیگر امروز این کمیسیون بود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: طرح تفحص از شهرداری تهران با حضور نمایندگان متقاضی و شهردار تهران مطرح شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید