سامسونگ بدنبال افزایش درآمد از آفریقا

کدخبر: ۱۹۸۵۰۷
شرکت سامسونگ قصد دارد درآمد خود از بازار قاره آفریقا را تا ۲۰ درصد افزایش دهد.
سامسونگ بدنبال افزایش درآمد از آفریقا

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، سانگ یون - رئیس بخش تجارت و بازاریابی سامسونگ در آفریقا - به تازگی اعلام کرده است که این شرکت کره‌ای تصمیم گرفته است با تغییر و اصلاح سیاست‌های بازاریابی خود، میزان فروش و درآمد خود را از کشورهای آفریقایی افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر نیمی از گوشی‌های همراه و تلویزیون‌های سامسونگ فروخته شده در کشورهای آفریقایی همچون کنیا بوده است، عنوان کرد که این غول تکنولوژی قصد دارد به زودی تعداد فروشگاه‌های خرده‌فروشی و خدمات پس از فروش بیشتری را در آفریقا راه‌اندازی خواهد کرد تا بتواند زمان تحویل کالاها را کاهش داده و همچنین دسترسی مشتریان، مصرف کنندگان و کاربران آفریقایی به محصولات سامسونگ را تسهیل کند.

بنابراین اظهارات و تغییراتی که در سیاست‌گذاری‌های سامسونگ ایجاد شده است، انتظار می‌رود سود جهانی و درآمد این شرکت کره‌ای از کشورهای آفریقایی به ۲۰ درصد افزایش یابد.

وی در مصاحبه‌ای با رویترز خاطر نشان کرد: از نظر من کشورهای آفریقایی از اهمیت بالایی در آینده فروش و درآمدهای ما برخوردارند.این در حالیست که بسیاری از کاربران در آفریقا خواهان تلویزیون‌ها و گوشی‌های هوشمند بزرگتر و جدیدتری هستند.

البته به گفته یون، سامسونگ در آفریقا رقبای دیگری نیز دارد که گوشی‌های رده پایین و ارزان‌تری را در اختیار مردم و مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند و این شرکت در صورتی که خواستار ورود و ثبات در بازار آفریقاست، باید این مسائل را نیز درنظر بگیرد.

یون در تشریح این موضوع می‌گوید:این درحالیست که محصولات پایین رده ما از محصولات پایین رده سایر رقبا گرانتر است و این امر برای سامسونگ بسیار دشوار است تا با عدم کاهش کیفیت، این فاصله قیمت را پایین بیاورد.

بزرگترین رقیب‌های سامسونگ در قاره آفریقا شرکت چینی هووآوی و شرکت هنگ کونگی تکنو (Tecno) است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید