یک احتمال جدید در مورد نحوه پرداخت سود سهام عدالت

کدخبر: ۱۹۹۵۱۵
میزان: مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: در حال حاضر جلساتی صورت گرفته تا در صورت امکان دو مرحله باقی مانده از سود سهام عدالت به صورت یکجا به حساب مشمولین واریز شود، ولی هنوز نحوه و گروه بندی مشمولین برای دریافت سود مشخص نیست.
یک احتمال جدید در مورد نحوه پرداخت سود سهام عدالت

سید جعفر سبحانی با اشاره به افزایش تعداد مشمولینی که شماره شبا ارائه کرده اند، گفت: از زمان واریز مرحله نخست سود سهام عدالت به حساب مشمولان تاکنون بیش از ۲.۵ میلیون شماره شبای حساب بانکی توسط مشمولان سهام عدالت در سامانه این سهام درج شده است که پس از راستی‌آزمایی و تأیید سود سهام عدالت به حساب مشمولین واریز خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این مرحله از واریز سود سهام عدالت در بازه زمانی مربوط به گروه‌های مشمولین به حساب آن‌ها واریز خواهد شد و با توجه به زمان بر بودن واریز انفرادی سود به حساب مشمولین این تصمیم اتخاذ شده است.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: در حال حاضر جلساتی صورت گرفته تا در صورت امکان دو مرحله باقی مانده از سود سهام عدالت به صورت یکجا به حساب مشمولین واریز شود، ولی هنوز نحوه و گروه بندی مشمولین برای دریافت سود مشخص نیست.

سبحانی با بیان اینکه زمان واریز دو مرحله دیگر سود سهام عدالت به سال مالی شرکت‌های موجود در سبد سهام مربوط می‌شود، گفت: زمان واریز سود سهام عدالت به حساب مشمولین به پایان سال مالی شرکت‌های موجود در سبد سهام و به علاوه گروه بندی مشمولین مربوط می‌شود، به همین دلیل هنوز این باره تصمیم نهایی گرفته نشده است.

وی در انتها خاطر نشان کرد: آن دسته از مشمولانی که تاکنون به درج شماره شبای حساب بانکی خود در سامانه سهام عدالت اقدام نکرده اند، لازم است برای دریافت سود سهام خود شماره شبای خود در سامانه سهام عدالت درج کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید