فناوری اطلاعات توانسته‌اند قیمت تمام شده خدمات را تا ۵۰ درصد کاهش دهند.

کدخبر: ۲۰۱۵۲۰
رییس سازمان بهره‌وری یکی دیگر از رویکردهای این سازمان را به اصطلاح اجرایی کردن طرح «بهره‌وری به شرط چاقو» عنوان کرد و از بکارگیری ظرفیت نخبگان برای ارائه مشاوره به دستگاه‌ها و بخش خصوصی خبر داد.
فناوری اطلاعات توانسته‌اند قیمت تمام شده خدمات را تا ۵۰ درصد کاهش دهند.

اولیاء همچنین درخصوص ارتقای بهره‌وری، شکل گیری ستاد هماهنگی و پایش بهره وری استان را پیشنهاد داد.

حمیدرضا نصیری زاده - رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان یزد - نیز در این جلسه، بکارگیری آموزش و تکنولوژی های نوین را در بخش خصوصی راهکاری برای ارتقای بهره وری و کاهش قیمت تمام شده کالا و خدمات عنوان کرد.

وی گفت: بخش خصوصی استان نیازمند داشتن قدرت رقابت در قیمت برای باقی ماندن در بازار و به دست آوردن بازارهای صادراتی است که تحقق این مهم نیازمند گسترش بهره‌وری است .

وی با اشاره به اینکه همگام با کشور، استان یزد یکی از کارگروه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی را به موضوع بهره‌وری اختصاص داده است، گفت: ریاست این کارگروه در سال اول بر عهده شرکت آب منطقه‌ای و در سال دوم فعالیت به اتاق بازرگانی گذارده شد .

نصیری زاده، یکی از اقدامات پیش نیاز برای پیگیری امور مرتبط با بهره‌وری را تقسیم کار در سطوح ملی و استانی عنوان کرد و گفت: این سازمان از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران و کارکنان دستگاه‌ها استقبال می‌کند.

وی همچنین بر بهره‌گیری از اطلاعات حساب‌های منطقه‌ای به منظور سنجش و رصد بهره‌وری تاکید کرد.

ر بخش دیگری از این جلسه اعضای شورای معاونین و سیدمحمد المدرسی از کارآفرینان و مدیران باسابقه استان به اظهارنظر پیرامون مقوله بهره وری پرداختند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید