جزئیات خروج قطار از ریل در کاشمر

کدخبر: ۲۰۲۳۵۸
قام مسئول در شرکت راه آهن گفت: قطار باری که در ایستگاه دیزباد کاشمر از ریل خارج شد، در یکی از خطوط فرعی بوده و محور اصلی باز است.
جزئیات خروج قطار از ریل در کاشمر

ساعاتی پیش یک رام قطار باری لبه بلند در یکی از محورهای فرعی خط کاشمر به سمت معدن سنگ آهن از ریل خارج شد. این قطار که در ایستگاه دیزباد از ریل خارج شده، حامل مواد معدنی بوده که بر اساس اطلاعیه شرکت راه آهن مشکلی برای خطوط اصلی محور کاشمر ایجاد نکرده و کلیه قطارهای مسافری در محور شمال شرق طبق برنامه سیر و حرکت خواهند داشت.

صادق سکری درباره این واقعه گفت: این اتفاق هیچ ارتباطی به خط مسافری نیشابور نداشته و در یکی از خطوط فرعی راه آهن کاشمر دچار حادثه شده است.

این مقام مسئول در شرکت راه آهن تاکید کرد: این حادثه هیچ مصدوم و یا کشته ای نداشته است و هیچ سانحه ای برای راهبر قطار و عوامل ایستگاه به وجود نیامده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه این اتفاق در خط فرعی رخ داده است، مشکلی برای سایر قطارها به وجود نخواهد آمد، ضمن اینکه ایستگاه مذکور ۵ خط جدا دارد و سایر قطارها می توانند از بقیه خطوط تردد داشته باشند.

سکری با بیان اینکه علت سانحه هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است، یادآور شد: بار این قطار مواد معدنی بوده و به هیچ عنوان مواد نفتی و قابل اشتغال نبوده است. همچنین تاکنون برآوردی در خصوص خسارت نشده ولی با توجه به اینکه نوع واگن های این قطار لبه بلند هستند، میزان خسارت چندان بالا نخواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید