مدرن‌سازی بانک مرکزی و بانک‌ها در همایش دنیای اقتصاد

کدخبر: ۲۰۲۷۵۴
نقطه آغاز «اصلاح بازار پول» از سوی تیم اقتصادی دولت در کنار صاحبنظران و بانکداران به نقد و بررسی گذاشته می شود.

دنیای اقتصاد؛ بسیاری از صاحب نظران پولی و بانکی، برجام را یکی از مهمترین عوامل حوزه سیاست خارجی تفسیر می کنند و همانطور که در زمان اجرایی شدن، اثرات چشم گیری بر بازار پول داشت، هرگونه تغییرات احتمالی در آن نیز می تواند مسیر تحولات بازار پول و نظام بانکی کشور را تغییر دهد و پیش بینی ها را دستخوش تغییرات اساسی کند که همین امر، آغاز اصلاحات نظام بانکی را بیش از پیش ضروری می کند.

علاوه براین، مطالعات نشان می دهد که دروازه آغاز اصلاحات اساسی در نظام پولی و بانکی کشور، بدون تردید استقلال در حوزه سیاستگذاری پولی کشور خواهد بود.

«هفتمین همایش پولی و چالش های بانکداری و تولید»، تریبونی خواهد بود که در آن جدیدترین نظرات مسوولان، کارشناسان و متخصصان حوزه سیاستگذاری پولی منعکس، نقد و بررسی خواهد شد.

ولی الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی، مسعود نیلی، دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقتصادی و محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهور، در «هفتمین همایش سیاست های پولی و چالش های بانکداری و  تولید» که در هفتم اسفند ماه 1396 در هتل اسپیناس پالاس برگزار خواهد شد، در خصوص محورها و اقدامات لازم در بازار پول سخنرانی خواهند کرد.

 از علاقه مندان دعوت می شود برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز همایش های روزنامه دنیای اقتصاد به آدرس  events.den.ir مراجعه کرده و یا با شماره ۸۷۷۶۲۳۵۰ یا ۸۷۷۶۲۳۵۲ تماس حاصل کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید