آدرس قیمت «مناسب» در بازار مسکن

کدخبر: ۲۰۳۸۹۰
عمده فایل‌های قیمت‌مناسب تهران را می‌توان در گروه آپارتمان‌های میانسال و کهنسال جست‌وجو کرد. میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در تهران به حدود ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده و این یعنی برای تملک یک آپارتمان ۶۰ مترمربعی در پایتخت باید ۳۲۴ میلیون تومان پرداخت کرد.
آدرس قیمت «مناسب» در بازار مسکن

به گزارش اقتصادنیوز ، در چنین شرایطی می‌توان از آپارتمان‌های تا ۳۰۰ میلیون تومان که عمدتا بهای هر مترمربع از آنها زیر قیمت میانگین آخرین معاملات ثبت شده است، به عنوان واحدهای قیمت‌مناسب یاد کرد. بررسی فایل‌های موجود در بازار مسکن نشان می‌دهد عمده آپارتمان‌های قیمت مناسب سن بنایی بیش از ۱۰ سال دارند.

البته در برخی از محله‌های تهران واحد نوساز یا تازه‌ساز در این دامنه قیمتی قابل جست‌وجو است. اما در عین حال تعداد این فایل‌ها به حدی اندک است که استثنا به شمار می‌روند.  مشاوران املاک اعلام می‌کنند کمبود فایل قیمت‌مناسب و در عین حال با سن بنای یک‌رقمی در بازار مسکن کنونی ناشی از انصراف گروهی از فروشندگان از عرضه واحدهای خود به امید افزایش قیمت در فروردین و اردیبهشت‌ماه است.

در عین حال برای کسانی که با این بودجه قصد خرید آپارتمان به‌منظور سرمایه‌گذاری یا سکونت را دارند، گزینه‌هایی در بازار مسکن میانسال و کهنسال وجود دارد. ویژگی اغلب این فایل‌ها «نیاز به بازسازی» است که در آگهی‌ها قید شده است.

07-02

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید