مدیریت امدادخودرو به وزارت صنعت باز می‌گردد

کدخبر: ۲۰۴۴۷۰
مدیرعامل امدادخودرو سایپا گفت: آئین‌نامه اجرایی تدوین شده که مدیریت شرکت‌های امدادخودرو به وزارت صنعت، معدن و تجارت که متولی آن است باز گردد تا با رفع خلأ قانونی تخلفات و سودجویی موجود از بین برود.

به گزارش ایسنا، پناهی در مراسم آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: شرکت‌های متفرقه امدادخودرویی به دلیل نداشتن آموزش‌های لازم ابزار مخصوص، قطعات استاندارد و دستگاه عیب یاب صرفا به حمل خودرو می‌پردازند که البته به دلیل رعایت نکردن استانداردها باعث صدمه دیدن خودرو می‌شوند.

وی با بیان اینکه سودجویانی هستند که با مشتریان تماس می‌گیرند و اعلام می‌کنند که اگر خدمات امدادی ما را خریداری نکنید گارانتی خودروی شما باطل می‌شود خاطرنشان کرد: به عنوان مثال یکی از شرکت‌های امدادخودروی متفرقه با یکی از اپراتورهای تلفن همراه قرارداد بسته و اعلام کرده که خدمات رایگان امدادی ارائه می‌دهد اما از روزی که مشترک تلفن همراه با ارسال پیامک وارد سامانه آنها می‌شود روزانه ۸۰۰ تومان هزینه برای مشترک تلفن همراه منظور می‌شود. در حالیکه خود مشترک از این موضوع اطلاع ندارد.

مدیرعامل امدادخوردوی سایپا ادامه داد: برای جلوگیری از این تخلفات با نهادها و سازمان‌هایی چون وزارت راه، وزارت صنعت و نهاد ریاست جمهوری وارد مذاکره شده‌ایم تا خلأهای قانونی موجود را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: در این رابطه آئین‌نامه اجرایی تدوین شده تا مدیریت شرکت‌های امدادخودرو به وزارت صنعت باز گردد.

وی خاطرنشان کرد: یک سامانه ملی نیز در حال طراحی است تا تمام مصرف کنندگان خودرو از طریق آن به شرکت امدادخودروی تخصصی مربوطه مرتبط شوند و به صورت ایمن از خدمات امدادی استفاده کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید