شرکت آبفای فارس: آب آشامیدنی سپیدان کاملا سالم و بهداشتی است

کدخبر: ۲۰۷۰۱۶
مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان فارس تصریح کرد: آب شرب شهر سپیدان سالم است و شهروندان می‌توانند بدون نگرانی از این آب مصرف کنند.
شرکت آبفای فارس: آب آشامیدنی سپیدان کاملا سالم و بهداشتی است

به گزارش ایسنا، منطقه‌ فارس و به نقل از روابط عمومی آبفا فارس، مهراب بهنام گفت: با توجه به کنترل روزانه کیفیت آب شبکه آبرسانی شهر سپیدان و میزان استاندارد کلر باقی‌مانده در آب، شهروندان شهر سپیدان می‌توانند بدون هیچ‌گونه نگرانی از آب شرب شبکه آبرسانی شهر استفاده کنند.

بهنام با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر احتمال آلودگی آب شرب شبکه توزیع شهر سپیدان در اواخر روز چهارشنبه هفته گذشته(۱۵ فروردین)، گفت: این شرکت نسبت به انجام اقدامات احتیاطی و پیشگیرانه برای افزایش ضریب اطمینان اهتمام ورزیده است.

او با بیان این‌که کارشناسان این شرکت بررسی لازم را به شکل روزانه در خصوص سلامت شبکه آب شهر سپیدان انجام داده‌اند، گفت: آب این شهر کاملا سالم و بهداشتی است و شهروندان می‌توانند بدون نگرانی آن را مصرف کنند.

بهنام اضافه کرد: چشمه سپیدان یکی از منابع تأمین آب شرب این شهر محسوب می‌شود که با کنترل روزانه‌ سامانه‌ کلرزنی موجود در محل و کنترل میزان کلر باقی‌مانده در شبکه آب شهر سپیدان، سلامت میکروبی آبی که وارد شبکه توزیع شهری می‌شود، تضمین‌شده است.

او تصریح کرد: در حال حاضر آب این چشمه کاملا سالم، بهداشتی و قابل شرب است و طبق اعلام رسمی آزمایشگاه معتبر ثالث، نمونه‌های آزمایش‌شده از شبکه آب شرب شهر سپیدان در اواخر روز چهارشنبه هفته گذشته ۱۵ فروردین) و روزهای بعد فاقد هرگونه آلودگی بوده است.

بهنام با اشاره به این‌که طی روزهای اخیر و با توجه به اظهارنظرهای غیررسمی مبنی‌بر آلودگی آب شرب سپیدان، آبفای فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مجددا نمونه‌برداری را انجام داده‌اند، تصریح کرد: آب سپیدان کاملا سالم و بهداشتی است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید