سیف: عوامل موثر در نرخ ارز اقتصادی نیست/ دشمنان برای بروز التهاب در اقتصاد کشور تلاش می‌کنند

کدخبر: ۲۰۷۲۳۰
رئیس‌کل بانک مرکزی در نشست علنی مجلس: آنچه که باعث نگرانی است حجم بالای نقدینگی است که تا این لحظه اثر آن بر بازارها کنترل شده است.
سیف: عوامل موثر در نرخ ارز اقتصادی نیست/ دشمنان برای بروز التهاب در اقتصاد کشور تلاش می‌کنند

آنچه که می‌تواند تاثیر زیادی در نرخ ارز داشته باشد از عامل غیر بنیادین است و عواملی است که اقتصادی نیست و آن عدم اطمینان نسبت به آینده است. متاسفانه در این رابطه ما به طرق مختلف به این موضوع دامن زدیم و دشمنان ما نیز بیکار ننشستند و کارشان دشمنی کردن است و با التهاب‌آفرینی‌های بین‌المللی تلاش می‌کنند که در اقتصاد کشور ما التهاب و عدم تعادل را بروز دهند.

ولی الله سیف در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه 21 فروردین 97) در ارتباط با نوسانات بازار ارز ،گفت: یکی از دستاوردهای مهمی که در دولت یازدهم و در ادامه در دولت دوازدهم وجود داشته دستاوردهای اقتصادی از قبیل ثبات بازارها، کنترل تورم،‌روند کاهنده تورم است که دو سال است در دامنه تک رقمی مانده و همچنین رشد اقتصادی که در دو سال اخیر وضعیت مثبتی را داشته است.

وی افزود: آنچه که باعث نگرانی است حجم بالای نقدینگی است که تا این لحظه اثر آن بر بازارها کنترل شده است و آنچه که می‌تواند تاثیر زیادی در نرخ ا رز داشته باشد از عامل غیر بنیادین است و عواملی است که اقتصادی نیست و آن عدم اطمینان نسبت به آینده است که متاسفانه در این رابطه ما به طرق مختلف به این موضوع دامن زدیم و دشمنان ما نیز بیکار ننشستند و کارشان دشمنی کردن است و با التهاب‌آفرینی‌های بین‌المللی تلاش می‌کنند که در اقتصاد کشور ما التهاب و عدم تعادل را بروز دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید