عرضه کالاهای اساسی درماه رمضان + جزئیات

کدخبر: ۲۰۹۶۹۲
مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای رفاه از ارایه تخفیف ١٠تا ٥٠درصدی بر روی اقلام اساسی سبد مصرفی خانوار در ماه رمضان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید گلزاده کرمانی در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه ستاد نانو با فروشگاه زنجیره ای رفاه گفت: از ۱۰ روز قبل از آغاز ماه مبارک رمضان، عرضه اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در این ماه شروع می شود که بر اساس آن، به ٤هزار قلم کالای عرضه شده در این فروشگاهها، ٢٠تا ٥٠درصد تخفیف داده خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر افزود: تامین بسیار مناسبی بر روی اقلامی همچون حبوبات، مواد پروتئینی، برنج و روغن صورت گرفته و به صورت مستقیم این اقلام را عرضه خواهیم کرد.

گلزاده کرمانی تصریح کرد: با وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز مذاکرات لازم صورت گرفته  تا اقلام مورد نیاز این ماه را به خصوص در برخی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در اختیار ما قرار دهند؛ اما نگرانی از تامین کالا نداریم و البته دولت را هم در تنظیم بازار ماه رمضان یاری خواهیم کرد.

مدیرعامل فروشگاههای زنجیره ای رفاه خاطرنشان کرد: در حوزه اقلامی همچون برنج، حبوبات، روغن، لبنیات و اقلام پروتئینی، میوه و سبزیجات و سایر کالاهای مورد نیاز مردم نیز تمهیدات جدی اندیشیده شده است. این در حالی است که سفره افطار و سحری مردم را حداقل سی درصد ارزان تر تامین خواهیم کرد.

وی افزود: در برخی کالاهای مورد نیاز سبد خانوار ١٠تا ١٥درصد تخفیف و در برخی اقلام مثل حبوبات ٥٠درصد تخفیف اعمال خواهیم کرد.

گلزاده کرمانی از اعطای سبد خرید کالا به مردم در آستانه ماه مبارک رمضان استقبال و ابراز امیدواری کرد:دولت در حد مقدورات به مردم به ویژه اقشار نیازمند سبد کالا اعطا نماید.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید