شاخص به رشد 25 واحدی رسید

کدخبر: ۲۱۱۲۴۲
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات دهمین روز از اردیبهشت ماه با ۲۵ واحد رشد به پله ۹۳ هزار و ۶۱۲ واحدی سقوط کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری میزان، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۲۵ واحد رشد به پله ۹۳ هزار و ۶۱۲ واحدی سقوط کرد.

در معاملات امروز تعداد ۶۲۵ هزار و ۳۱۰ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیون و ۴۸۷ هزار و ۸۰۷ ریال در بیش از ۳۷ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۷ واحد، شاخص آزاد شناور ۱۱ واحد، شاخص بازار دوم با ۲۱۰ واحد رشد و شاخص بازار اول ۱۱ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۲ واحد و شاخص کل (هم‌وزن) ۳ واحد با روند منفی همراه بودند.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز زامیاد، فولاد مبارکه اصفهان، سایپا، ایران خودرو با روند صعودی و نماد‌های آلومینیوم ایران، کالسیمین با روند نزولی و نماد بانک صادرات ایران بدون تغییر به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص بازار فرا‌بورس با رشد بیش از ۴ واحدی، به پله ۱۰۵۷ واحدی رسید.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۲۴۴ هزار و ۱۸۷ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیون و ۲۳۱ هزار و ۳۹۹ ریال در بیش از ۲۴ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های پتروشیمی زاگرس، پالایش نفت لاوان، آتیه داده پرداز با روند منفی و نماد‌های سهامی ذوب آهن اصفهان، س. توسعه و عمران استان کرمان، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، سرمایه گذاری مس سرچشمه با روند مثبت به کار خود پایان داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید