اگر قصد خرید املاک در دوبی را دارید؛ بخونید

کدخبر: ۲۱۳۷۶۰
سرکنسولگری ایران در دبی اعلام کرد: خرید املاک در دبی به هیچ وجه موجب اعطای اقامت طولانی مدت در این منطقه نخواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ سرکنسولگری ایران در دبی در اطلاعیه‌ای خطاب به خریداران ایرانی املاک در این منطقه اعلام کرد: 

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی و امارتهای شمالی ضمن یادآوری تجربیات سالهای گذشته و ضرر و زیان‌های وارده به پاره‌ای از هموطنان که اقدام به خرید ملک در امارات نموده‌، توصیه می‌نماید، قبل از هر اقدامی در این زمینه به نکات زیر توجه نمایند:

1- خرید املاک در دبی به هیچ وجه موجب اعطای اقامت طولانی مدت  نخواهد شد.

2- قبل از هرگونه اقدام به نحو مقتضی از جمله مشورت با کارشناسان معتبر املاک، از صلاحیت و اعتبار شرکت طرف قرارداد اطمینان حاصل کنید.

3- با مشاوران حقوقی در زمینه انعقاد و امضاء هرگونه قراردادی تبادل نظر به عمل آورند. زیرا قراردادهای خرید ملک در امارات به گونهای تنظیم میشوند که تنها در صورت عدم پرداخت یک یا دو قسط موجب از بین رفتن همه سرمایه خواهد شد بدون آنکه حتی یک متر از ملک مورد نظر به خریدار تعلق گیرد.

4- از بخش‌ کنسولی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی راهنمایی‌های لازم اخذ شود.

خاطر نشان میشود  در سالهای گذشته تعداد زیادی از هموطنان ایرانی با خرید املاک در دبی، شارجه، عجمان و یا سایر امارتها در دام کلاهبرداران قرار گرفته و باعث وارد آمدن خسارتهای میلیارد درهمی به آنان شده است.

هم میهنان گرامی توجه داشته باشند که تبلیغات همواره وجود داشته و شرکتهای فعال در این زمینه صرفا به دنبال جذب سرمایه بوده و هیچ‌گاه در خصوص مشکلات و پیچیدگی‌های دریافت روادید اقامت در امارات بویژه در شرایط کنونی سخنی به میان نمی‌آورند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید