شاخص بورس 712 واحد سقوط کرد

کدخبر: ۲۱۷۵۷۱
اقتصادنیوز؛ گاهی به اطلاعات معاملات بازار سهام مشخص می کند از ابتدای سال تا به امروز در مدت ۴۴ روز معاملاتی، تعداد ۴۲ میلیارد و ۲۱۶ میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۱۱۳ هزار و ۸۰۵ میلیارد ریال در ۲ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۲۸۹ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر؛ بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۲۵ میلیارد و ۶۳۶ میلیون سهم به ارزش ۵۰ هزار و ۳۳۴ میلیارد ریال در ۹۶۵ هزار و ۸۶۵ نوبت در بازار اول به میزان، ۱۵ میلیارد و ۸۸۲ میلیون سهم به ارزش ۳۴ هزار و ۹۲۸ میلیارد ریال در یک میلیون و ۱۳۶ هزار و ۷۷۸ نوبت در بازار دوم به میزان ۲۲ میلیون سهم به ارزش ۲۱ هزار و ۶۲۷ میلیارد ریال در ۵۹۸۱ نوبت در بازار بدهی به میزان ۲۰۰ هزار سهم به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در ۳۹۷ نوبت در بازار مشتقه و ۶۷۵ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۶ هزار و ۹۰۴ میلیارد ریال در ۳۲ هزار و ۲۶۸ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۹۶ هزار و ۲۸۹ واحد آغاز کرده است تا کنون به رقم ۹۵ هزار و ۵۷۷ واحد رسید که حکایت از ثبت افت ۷۱۲ واحدی و کاهش ۰.۷ درصدی دارد. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۵۵۶ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۷۱۷۳ واحد کاهش مواجه شده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید