بلیت اتوبوس گران شد

کدخبر: ۲۱۸۰۷۳
اقتصادنیوز:مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسافری گفت: نرخ بلیت اتوبوس همزمان با اعتراض کامیونداران از ابتدای خرداد 20 درصد افزایش یافته است.

به گزارش اقتصادنیو؛ عامری مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسافری در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با  اشاره به تمهیدات لازم برای تأمین ناوگان اتوبوسرانی جهت جابه‌جایی مسافران در شب‌های قدر،گفت:  برای تعطیلات پیش رو 16 هزار و 500 دستگاه  اتوبوس، 46 هزار دستگاه سواری و 45 هزار مینی‌بوس در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه میانگین سن ناوگان اتوبوسرانی به 13 سال رسیده و بسیاری از آنها فرسوده شده است، گفت:  سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای  نوسازی این ناوگان‌ها را باید در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

عامری با بیان اینکه نرخ بلیت اتوبوس از سال 95 افزایش نیافته است، گفت: با اعتراضاتی که کامیونداران داشتند نرخ بلیت اتوبوس 20 درصد افزایش یافته است.

عامری با تأکید بر اینکه افزایش نرخ بلیت در تمام مسیرها صورت گرفته است، اذعان داشت: نرخ جابه‌جایی مسافر با توجه به مسافت در برخی مسیرها 20درصد و در برخی دیگر 10 تا 15 درصد افزایش یافته است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید