وضعیت شاخص بورس از ابتدای امسال چگونه بوده است؟

کدخبر: ۲۱۸۶۳۸
اقتصادنیوز؛ شاخص بورس در طول 46 روز معاملاتی امسال، 291 واحد افت داشته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایبِنا؛ از ابتدای تاکنون در مدت ۴۶ روز معاملاتی، تعداد ۴۴ میلیارد و ۷۲ میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۱۱۸ هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال در ۲ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۸۵۷ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۲۶ میلیارد و ۸۸۵ میلیون سهم به ارزش ۵۲ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال در یک میلیون و ۱۹ هزار و ۱۴۵ نوبت در بازار اول؛ ۱۶ میلیارد و ۴۴۱ میلیون سهم به ارزش ۳۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال در یک میلیون و ۲۹۲ هزار و ۳۷۸نوبت در بازار دوم؛ ۲۳ میلیون سهم به ارزش ۲۲ هزار و ۳۴ میلیارد ریال در ۶۲۶۱ نوبت در بازار بدهی؛ ۲۰۰ هزار سهم به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در ۳۹۷ نوبت در بازار مشتقه و ۷۲۴ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۷ هزار و ۳۹۵ میلیارد ریال در ۳۴ هزار و ۶۷۶ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۹۶ هزار و ۲۸۹ واحد آغاز کرده است تا کنون به رقم ۹۵ هزار و ۹۹۸ واحد رسید که حکایت از ثبت افت ۲۹۱ واحدی و کاهش ۰.۳ درصدی دارد. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۱۰۲۰ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۷۱۶۷واحد کاهش مواجه شده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید