انفجار قیمت خودرو؛

لیست قیمت خودروهای داخلی + جدول

کدخبر: ۲۱۹۳۸۲
اقتصادنیوز؛ بررسی قیمت خودروهای داخلی نسبت به 10 روز گذشته نشان می دهد خودروهایی مانند ساندرو استپ وی ، ساندرو ، مزدا 3 ، تندر 90 ، دنا، آی 20 ، اکسنت، سراتو، برلیانس ، پژو از تمامی مدل شامل 206 و 207 و حتی پراید از 2 تا 40 میلیون تومان در بازار فقط طی 10 روز افزایش قیمت داشته است.
لیست قیمت خودروهای داخلی + جدول

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصر ایران؛ قیمت خودروهای داخلی در بازار طی هفته جاری به شدت بالا رفته و اگر به قیمت برخی از این خودروها نگاه کنید واقعا در شوک فرو می روید که خودرویی مانند مزدا 3 که تکنولوژی آن مربوط به 10 سال پیش بوده و حتی این خودرو با این اتاق را در بازار های دنیا نمی بینید چگونه باید با قیمت حدود 250 میلیون تومان آن هم با منت بخرید؟

وضعیت عرضه خودرو ازسوی برخی ازخودروسازان را نیز می توان قطره چکانی توصیف کرد، زیرا اگر هم طرح فروشی اعلام می شود در کسری از ثانیه ظرفیت پر و سایت فروش بسته می شود.

در کنار این عوامل اعلام خبرهایی مبنی بر خروج شرکت هایی مانند پژو ، سیتروئن و هیوندایی نیز خود باعث آشفته تر شدن فضای بازار شده و قیمت ها را بالاتر برده است به طوری که قیمت پژو 2008 - اولین خودروی تولید مشترک پژو و ایران‌خودرو در قالب قرارداد مشترک - را 25 میلیون تومان افزایش داده است.

بر اساس این گزارش آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار به شرح جدول زیر است:

قیمت خودرو

قیمت های درج شده مربوط به خودروهای کاردکس در بازار است و در صورتی که خریدار خواهان خودروی دارای پلاک باشد باید رقمی اضافه تر را پرداخت کند. معمولا زمان پلاک شدن خودرو های کاردکس یک هفته تا 10 روز بستگی به کارخانه تولید کننده خودرو دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید