مرگ 100 تن ماهی در آب های اقیانوس آرام +عکس

کدخبر: ۲۲۰۵۳۷
اقتصاد نیوز: هر ساله علت های گوناگونی، باعث مرگ دسته جمعی ماهی ها می شود اما به گفته کارشناسان حیات وحش حدود 93 تن ماهی دراقیانوس آرام از بین رفته اند که موجب شگفتی و تاسف همه شده است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از نمناک؛ هر ساله به علت بسیار زیادی باعث مرگ دسته جمعی ماهی ها می شود ، برای مثال با غرق شدن نفت کش ها در اقیانوس یا کارخانه هایی که در اطراف اقیانوس واقع هستند و... می توانند باعث آلودگی آب ها شوند و نتیجه آن هم می تواند گران تمام شود چرا که با آلوده شدن آب دریا یا اقیانوس ها به موجوداتی که در آن زندگی می کنند نیز آسیب وارد خواهد شد.

_91505666_d6edb948-ae9d-4f37-aecc-bf1ad2f575ef copy copy

تصاویر دردناکی که  مشاهده می کنید ،نشان دهنده مسموم شدن هزاران شاه ماهی کوچک واقع در خلیج پیلتون است.با کمی بررسی این موضوع ،اکولوژیست ها نتوانستند پاسخ قطعی به این نسل کشی ماهی ها بدهند.به گفته کارشناسان حیات وحش حدود93تن ماهی در اطراف این خلیج کشته جان باخته اند.همچنین سخنگوی سازمان محیط زیست نیز این چنین گفت:"میزان مرگ و میر ماهی ها در این خلیج بسیار عظیم است و مرگ این تعداد از شاه ماهی ها غیر عادی می باشد و ممکن است بخش عظیمی از شاه ماهی ها از بین رفته باشند".

کاربران صفحات مجازی نیز در این رخداد ابراز نگرانی کردند و از این اتفاق متعجب هستند.بطور کلی شاه ماهی ها به دلیل تخم گذاری بسیار زیادشان ،توسط ماهی های دیگر در دریا و اقیانوس به عنوان وعده غذایی محسوب می شوند و کشتار دسته جمعی این ماهی ها برای ماهی های دیگر نیز یک زنگ خطر می باشدوهنوز هیچ اطلاعاتی در مورد نوع جان باختن این ماهی ها وجود ندارد و محققان در حال بررسی آن می باشند.

1

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید