دوره اول متوسطه مدرسه معین تهران تعطیل شد

کدخبر: ۲۲۱۱۴۹
اقتصادنیوز: رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پررورش شهر تهران گفت: در پی تشکیل جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی شهر تهران، مجوز فعالیت دوره اول متوسطه مجتمع آموزشی غیردولتی غرب تهران(معین) لغو شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، موضوع آزار جنسی تعدادی از دانش آموزان دوره اول متوسطه این مجتمع خرداد امسال خبرساز شد و احساسات مردم و مسئولان را سخت جریحه دار کرد به طوری که رهبر معظم انقلاب نیز آن را جنایت خواندند و در دستوری به رئیس قوه قضاییه، محاکمه سریع محکومان را خواستار شدند. 

علیرضا راه پیما رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پررورش شهر تهران درباره آخرین وضعیت موضوع آزار جنسی تعدادی از دانش آموزان این مدرسه اظهارداشت: آموزش و پرورش شاکی،موضوع توسط مراجع قضایی در حال پیگیری و رسیدگی است و منتظریم قاضی در این زمینه حکم صادر کند. 

وی گفت: تدابیری اتخاذ شده تا دانش آموزان این مدرسه در سایر مدارسی که تمایل و شرایط ثبت نام دارند ساماندهی شوند و خللی در امر تحصیل آنان ایجاد نخواهد شد. 

راه پیما افزود: همچنین ناصر کوهستانی مدیر منطقه 2 آموزش و پرورش شهر تهران استعفا کرد و با حکم عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، هوشنگ میرشفیعی به عنوان سرپرست این مدیریت منصوب شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید