برخورد با اولین شرکت متخلف دریافت‌کننده ارز دولتی کلید خورد

کدخبر: ۲۲۲۴۹۳
اقتصادنیوز: سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: برخورد قضایی و انجام تحقیقات انتظامی با اولین شرکت متخلف دریافت کننده ارز دولتی، آغاز شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایبِنا، سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی در خصوص برخورد پلیس با دریافت کنندگان متخلف ارز دولتی اظهار داشت: اخیرا تعزیرات کار بررسی یکسری از شرکت‌های دولتی و خصوصی را که ارز دولتی برای خرید کالاها دریافت کرده، در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه ۳۵ شرکت با ارز ۴۲۰۰ تومانی اقدام به خرید کالا کرده‌اند و کالاها را بعد از ورود به کشور بر اساس ارز ۸ هزار تومانی به فروش رساندند، تصیح کرد: تعدادی ارز را دریافت کرده و کالایی وارد نکردند و تعدادی هم کالای خریداری شده را احتکار کرده‌اند.

یاراحمدی با اشاره به اینکه برخورد قضایی با اولین شرکت متخلف دریافت کننده ارز دولتی شروع شده و کار تحقیقات انتظامی آن در دست اقدام است، ادامه داد: این شرکت ۲۲ میلیون یورو ارز با نرخ دولتی از کشور خارج کرده و گوشی تلفن همراه با مارک خاصی را وارد کشور کرده و با ارز ۸ هزار تومانی به فروش رسانده است.

وی با اعلام این مطلب که هنوز پلیس آگاهی در این خصوص دستگیری نداشته است، گفت: برخورد قضایی و انتظامی در حال انجام است.

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه آخرین مرحله برخورد با دلالان ارز به دو هفته قبل برمی‌گردد که ۱۵ نفر دستگیر شده‌اند، تاکید کرد: برخورد با دلالان ارزی و کسانی که مبادرت به خرید و فروش غیرقانونی ارز می‌پردازند در دستور کار پلیس است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید