وزیر صنعت: مخالفتی با انتشار لیست ارزبگیران ندارم

کدخبر: ۲۲۴۲۰۱
اقتصادنیوز؛ محمد شریعتمداری گفت: با انتشار لیست تمامی کالاهایی که ارز رسمی دریافت کرده‌اند هیچگونه مشکلی ندارم و با آن موافق هستم.
وزیر صنعت: مخالفتی با انتشار لیست ارزبگیران ندارم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت؛ محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: اطلاعات تامین ارز واردکنندگان در اختیار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قراردارد و متناسب با آنچه رئیس جمهور اعلام کنند اسامی منتشر می‌شود.

محمد شریعتمداری در خصوص انتشار لیست شرکت‌های دریافت کننده ارز رسمی، اظهار داشت: در ابتدا رئیس جمهور به رئیس کل بانک مرکزی اعلام کردند تا لیست کالاهایی مورد نیاز عامه مردم اعلام شود که این موضوع صورت گرفت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بعد از انتشار لیست عده‌ای در زمینه خودرو حساسیتی را داشتند که  مجددا بانک مرکزی با توجه اینکه این موضوع مورد تقاضای مردم بود از سیستم گمرکی کدهای مربوط به خودرو را استفاده و لیست شرکت‌های واردکننده خودرو که ارز رسمی دریافت کرده‌اند را منتشر کرد.

شریعتمداری با تاکید بر اینکه در حوزه‌ای کالاهایی که گفته می‌شود بیشترین استفاده را در زندگی مردم دارند لیست منتشر شده کامل است، عنوان کرد: با انتشار لیست تمامی کالاهایی که ارز رسمی دریافت کرده‌اند هیچگونه مشکلی ندارم و با آن موافق هستم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان با بیان اینکه اطلاعات تامین ارز واردکنندگان در اختیار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قراردارد و متناسب با آنچه رئیس جمهور اعلام کنند اسامی منتشر می‌شود، خاطرنشان کرد: حساسیتی در خصوص هیچ یک از کالاها ندارم بلکه تاکید می‌کنم که انتشار این لیست‌ها هیچگونه اشکالی ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید