از امروز کامیونداران رایگان بیمه تکمیلی می شوند

کدخبر: ۲۲۷۸۰۱
اقتصادنیوز: رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: طرح گسترده بیمه تکمیلی رایگان رانندگان حمل ونقل بار از اول مرداد اجرایی می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری مهر عبدالهاشم حسن نیا گفت: به منظور رفاه حال رانندگان حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای کالای کشور، از امروز (اول مرداد)طرح بیمه تکمیلی برای ۹۰۰ هزار نفر از رانندگان حمل‌ونقل کالا به همراه همسرانشان به صورت رایگان اجرایی می‌شود.

بر اساس این گزارش رانندگان شاغل در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا می‌توانند با مراجعه به مراکز ارائه کارت هوشمند در سراسر کشور نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

این گزارش حاکی است مدارک مورد نیاز برای بهره‌مندی از خدمات بیمه تکمیلی رانندگان شامل «شماره شبای حساب بانکی راننده» و «مشخصات شناسنامه ای همسر (کارت ملی و شناسنامه)» است.

بر مبنای این گزارش بیمه تکمیلی رانندگان که همواره یکی از مطالبات رانندگان بوده است با فرایند محور قرار دادن کنترل هزینه بین صاحب کالا، شرکت حمل‌ونقل و راننده اجرایی خواهد شد و مقرر است بدون پرداخت هزینه در فاز نخست رانندگان و همسران آنها و در مرحله بعد تمامی اعضای خانواده رانندگان تحت پوشش این بیمه قرار گیرند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید