هزینه ثبت نام مشمولین متوفی سهام عدالت چقدر است؟

کدخبر: ۲۲۸۲۷۰
اقتصادنیوز: تعرفه ارائه خدمات برای ثبت نام از وراث مشمول دریافت سهام عدالت بدون محاسبه مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۶۸۰ تومان تعیین شد که با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، هزینه نهایی۱۶ هزارتومان است.
هزینه ثبت نام مشمولین متوفی سهام عدالت چقدر است؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرنگار مهر، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به استناد تکالیف تعیین شده در بند پ ماده ۶۷ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی تعرفه ارائه خدمات برای ثبت نام از وراث مشمول دریافت سهام عدالت در دفاتر پستی، دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی را ۱۴۶۸۰ تومان تعیین کرد.

البته این تعرفه بدون محاسبه مالیات بر ارزش افزوده بوده و در زمان عرضه خدمت در دفاتر بر اساس قوانین و مقررات میزان مالیات مربوطه محاسبه و به این مبلغ افزوده می شود.

بنابراین با احتساب مالیات بر ارزش افزوده ۹ درصدی، جمع تعرفه ای که باید وراث برای ثبت نام بپردازند به ۱۶ هزار تومان می رسد.

بر اساس این گزارش؛ عملیات تقسیم و اختصاص سهام عدالت مشمولان فوت شده سهام عدالت به وراث قانونی این مشمولان از روز شنبه (۱۶ تیرماه) آغاز شده بود اما پس از گذشت ۶ روز سازمان خصوصی سازی اعلام کرد ثبت نام از وراث مشمولان فوت شده سهام عدالت به دلیل نقص مدارک دریافتی از سوی دفاتر پیشخوان دولت، به صورت موقت متوقف شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید