اسپورتیج 2019 با امکاناتی جدید + عکس

کدخبر: ۲۲۸۷۴۳
اقتصاد نیوز: اسپورتیج هر روز اسپورت‌تر می‌شود و اینک در مدل GT لاین در نسخه 2019 قرار است با تغییرات و مشخصات جدید به دست مشتریان اروپایی برسد. این خودرو در نسل چهارم خود خود با فناوری جدید موتور، سامانه اطلاعات و سرگرمی پیشرفته و تجهیزات ایمنی گسترده ارائه می‌شود.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از عصر ایران ، در نگاه اول به این خودرو شاهد تغییرات ملایمی در نمای جلو خواهید بود اما اصل تغییرات در فضای زیر درب موتور صورت گرفته است. این کمپانی پیشتر اعلام کرده بود که از پیشرانه‌های 1.6 لیتری U3 CRDI به جای 1.7 لیتری‌های CRDi روی خودروهای جدید خود استفاده خواهد کرد تا تولید CO2  را به کمترین میزان خود برساند. این پیشرانه که روی مدل‌های پایه اسپورتیج 2019 قرار می‌گیرد، کم‌مصرف‌ترین موتور دیزلی تاریخ کیا خواهد بود.

 

3

در مدل GT لاین، شاهد یک مدل داینامیک اکو پلاس R هستیم که از ضعیف‌ترین سیستم‌های هیبریدی با باتری 48 ولت بهره  می‌برد.

جلو پنجره ببری شکل و جدید کیا به شکلی براق در این خودرو به کار رفته و در بخش پائین آن به سپری جدید با ورودی هوایی بزرگ می‌رسیم که در اطراف به مه‌شکن‌های LED  ختم می‌شود.

 

2

در نمای عقب نیز اسپورتیج، به سبک همیشگی کره‌ای‌ها شاهد تغییرات محافظه کارانه‌ای هستیم. چراغ‌ها کمی تغییر شکل داده و برجستگی‌های نقره‌ای روی سپر بر جذابیت ظاهر انتهایی خودرو موثرند. در تریم‌های مدل بالا، مجموعه بدنه روی رینگ‌های 19 اینچی سوار شده و در مجموع خودرو با رینگ‌هایی کمتر از 16 اینچ ارائه نخواهد شد.

 

1

 در فضای درونی کیا تلاش کرده تا دو رنگ متفاوت برای صندلی و روکش‌ها بهره ببرد. در تریم برجسته GT لاین نیز الگوی فرمان تغییر کرده و شاهد صفحه پشت آمپر متمایزی هستیم. در همین فضا کاربران با صفحه نمایش 7 یا 8 اینچی کارخواهند کرد. فناوری‌های هوشمندی مانند کروز ، سامانه تشخیص خواب‌آلودگی و شناساگر محیطی را نیز به کار گرفت.

_91505666_d6edb948-ae9d-4f37-aecc-bf1ad2f575ef copy copy

این خودروها در سطح پایه حدود 20 هزار پوند در کشوری مانند انگلستان ارزش دارند و و در پیشرفته‌ترین تریم از خط تولید GT حدود 34 هزار 500 پوند قیمت دارند.

این خودرو در سه ماهه سوم سال  جاری وارد بازار اروپایی‌ها خواهد شد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید