خودرو به صورت قطره چکانی در بازار به فروش می رسد

کدخبر: ۲۲۹۰۸۴
اقتصادنیوز: نوسانات نرخ ازر، ممنوعیت واردات خودرو و تصمیمات بین المللی برای صنعت خودرو ایران باعث شد تا طی یک ماه گذشته، قیمت خودروهای داخلی نیز در کنار بازار داغ خودروهای وارداتی با افزایش 30 تا 35 درصدی همراه شوند.
خودرو به صورت قطره چکانی در بازار به فروش می رسد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خودروکار، در حالی که قیمت خودروهای داخلی پس از اعلام افزایش قیمت ها در خردادماه از حدود 7 تا 12 درصد اعلام شد، اما از همان زمان تاکنون قیمت خودروهای داخلی با رشد روز افزون همراه شدند.

در همین راستا، قیمت برخی خودروهای داخلی بیش از آنچه تصور می شد با افزایش قیمت مواجه شد. رصد بازار نشان می دهد، گروه پژو و سمند در این میان با بیشترین افزایش قیمت همراه شدند به گونه ای که از ابتدای هفته گذشته قیمت خودروهای گروه پژو به ویژه 207 اتوماتیک با افزایش حدود دو تا سه میلیون تومانی همراه شده است.

سعید موتمنی- رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو در همین زمینه به خبرنگار خودرو با اشاره به آخرین وضعیت بازار خودروهای داخلی اظهار کرد: این روزها به دلیل افزایش قیمت های خودرو، شرکت های عرضه کننده فروش خود را به صورت تک فروشی عرضه می کنند و از فروش به صورت عمده و گروهی خودروها جلوگیری می کنند.

به گفته او، از ابتدای امسال تاکنون قیمت خودروهای داخلی میانگین 30 تا 35 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

موتمنی ادامه داد: روند صعودی قیمت ها همچنان ادامه دارد و گروه پژو همچنان در صدر افزایش قیمت ها است.

به گزارش خودروکار، از ابتدای هفته گذشته تاکنون، بیشترین نوسان قیمتی خودروهای داخلی مربوط به گروه پژو بوده، به گونه ای می توان به افزایش قیمت حدود یک تا سه میلیون تومانی برخی مدل های پژو  اشاره کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید