قیمت ایده آل برای مرغ

کدخبر: ۲۲۹۱۱۴
اقتصادنیوز: رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: قیمت هر کیلو مرغ نسبت به هفته گذشته ثابت بوده و با نرخ ۹۸۵۰ تومان به دست مصرف کننده می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز؛ مهدی یوسف خانی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان با اشاره به ثبات قیمت مرغ در هفته جاری بیان کرد: قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته و هر کیلو از این کالا با نرخ ۹۸۵۰ هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

وی در ادامه افزود: قیمت هر کیلو مرغ در کشتارگاه‌ها ۸۸۰۰ تومان و تحویل به فروشندگان ۸۹۵۰ تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به تقاضای مناسب در بازار مرغ گفت: در حال حاضر تقاضای برای خرید مرغ مناسب است و قیمت‌های نیز در حد ایده آل تعیین شده است؛ پیش بینی برای افزایش قیمت مرغ در روز‌های آتی نمی‌شود و به نسبت تقاضا احتمال کاهش قیمت تا ۹ هزار تومان در بازار وجود دارد.

یوسف خانی در توضیح قیمت اجزای مرغ اظهار کرد: قیمت هر کیلو فیله مرغ ۲۰ هزار تومان، سینه مرغ ۱۷ هزار تومان و ران مرغ ۸۸۵۰ تومان است.

وی در توضیح قیمت هر کیلو تخم مرغ اظهار کرد: قیمت هر کیلو تخم در میادین ۷ هزار تومان و شانه‌ای ۱۴ تا ۱۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به ثبات قیمت انواع ماهی خاطر نشان کرد: قیمت انواع ماهی با توجه به گرمای هوا و کاهش تقاضا تغییری نداشته است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید