گوشت قرمز در آستانه ۶۰ هزار تومان

کدخبر: ۲۳۰۲۲۶
اقتصادنیوز: رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه عرضه دام در میادین کاهش یافته است، گفت: هر کیلوگرم شقه بدون دنبه با قیمت ۵۸ هزار تومان به فروش می‌رسد.
گوشت قرمز در آستانه ۶۰ هزار تومان

به گزارش اقتصادنیوز ؛علی‌اصغر ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان اظهار کرد: امروز قیمت هر کیلوگرم گوشت درب کشتارگاه ۵۲ تا ۵۳ هزار تومان به فروش می‌رسد و واحد‌های صنفی با احتساب ۱۰ درصد سود موظف هستند هر کیلوگرم شقه بدون دنبه را با قیمت ۵۸ هزار تومان به فروش برسانند.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی درباره پیش بینی وضعیت بازار افزود: با توجه به شرایطی که وجود دارد و کمبود عرضه در بازار قیمت طی روز‌های آینده مجددا افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به خروج دام از مرز‌های غربی و جنوب کشور به کشور‌های عربی گفت: به دلیل قیمت ارز خروج دام از کشور زیاد شده و مبالغی که دامداران از خروج دام دریافت می‌کنند بر این موضوع اثرگذاشته است و از طرفی به دلیل قیمت بالا قاچاقچیان بر این موضوع دامن می‌زنند.

ملکی تصریح کرد: همچنین به دلیل در پیش بودن عید قربان، بازگشت حجاج و با نزدیک‌تر شدن فصل پاییز دامداران رغبتی به فروش دام‌های خود ندارند تا با قیمت بیشتری آن‌ها را به فروش برسانند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید