جعفرزاده ایمن‌آبادی:

نباید در جنگ اقتصادی بیگدار به آب زد

کدخبر: ۲۳۱۵۳۸
اقتصادنیوز؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن‌ابادی گفت: در جنگ اقتصادی نباید بیگدار به آب زد و باید گام به گام پیش‌رفت لذا بهتر است در هزینه‌کرد دلارها بدون رو دربایستی طبق منافع، مصارف و ضرورت‌های مردم حرکت کرد.
نباید در جنگ اقتصادی بیگدار به آب زد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی به تاثیر بسته ارزی بر شرایط اقتصادی آژانس‌های مسافرتی اشاره کرد و گفت: اگرچه اولویتی که دولت در بسته ارزی ارائه کرده با کالاهای ضروری است اما اولویت دوم پس از تامین 9 عدد کالای ضروری و داروها، مسئله گردشگری است و این مهم اهمیت و جایگاه پیدا می‌کند تا بخش خصوصی در حوزه گردشگری که اتفاقا درآمدزا و اشتغال‌زا است، بیش از این متضرر نشود.

نباید در جنگ اقتصادی بیگدار به آب زد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به‌یقین در جنگ اقتصادی اولویت با کالاهای ضروری است، ادامه داد: شاید بسته ارزی ارائه شده به نفع آژانس‌های مسافرتی نیز تمام شود اما اکنون نمی‌توان نظر قطعی داد چراکه در جنگ اقتصادی نباید بیگدار به آب زد و باید گام به گام پیش‌رفت لذا بهتر است در هزینه‌کرد دلارها بدون رو دربایستی طبق منافع، مصارف و ضرورت‌های مردم حرکت کرد.

شرایط فعالیت آژانس‌ها در  هاله‌ای از ابهام

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تا زمانی که بسته ارزی مسافرتی به دفاتر آژانس‌های مسافرتی ابلاغ نشود، نمی‌دانیم که شرایط فعالیت این آژانس‌ها چگونه خواهد شد.

عضو فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی توضیح داد: پس از ماجرای ورود کالا با دلار 4 میلیون و 200 هزار تومانی و فروش آن‌ها در بازار به قیمت آزاد در جریان دوره نخست مشخص کردن بسته ارزی، اکنون و با توجه به ورود دستگاه قضا بعید است این بار نیز که دومین بسته ارزی ازسوی دولت ارائه شده به همان میزان تخلف صورت بگیرد بنابراین می‌توان به بهبود شرایط در حوزه گردشگری و دیگر حوزه‌ها امیدوار بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید