سخت‌ترین دوراهی امسال طلا: صعود به قله یا سقوط تا قعر؟ + نمودار تکنیکال

کدخبر: ۲۳۴۲۵۳
اقتصاد نیوز: آیا زمان خرید طلا و نقره فرا رسیده؟ در یک نگاه اجمالی طلا دلیل کافی برای ادامه صعود ندارد. در صورت رشد به سطوح مقاومتی به قیمت‌های 1210 تا 1240 دلاری برخورد خواهد کرد. با یک نگاه دیگر، دیوار طلا آنقدر ریخته است که دیگر زنگ شروع حمله به خرید فلز زرد نیز در این قیمت‌های بسیار پایین در نهایت به صدا در خواهد آمد و در آینده میان مدت با صعود قدرتمندی از این فلز گرانبها همراه خواهد شد؛ مگر نیروهای قدرتمندی وارد رالی طلا و دلار شوند.
سخت‌ترین دوراهی امسال طلا: صعود به قله یا سقوط تا قعر؟ + نمودار تکنیکال

به گزارش اقتصادنیوز، به نقل از طلانیوز؛ حالا که طلا به کف قیمت در روند کاهشی مورد انتظار ما رسیده و جهش قیمت بوجود آمده است، این سوال مطرح می شود که آیا الان زمان خرید کردن فرا رسیده؟ جواب آنقدر ها هم که به نظر می رسد ساده و راحت نیست. به باور تاد بوبا هورویتز ، به عنوان یک سرمایه گذار شما همیشه می توانید در بازار اقدام به خرید کنید البته تا زمانی که سرمایه شما هزینه  وام مسکن، پرداخت وام ماشین یا سایر هزینه های زندگی روزانه شما نباشد.( در طولانی مدت جواب خواهد داد)

طلا

 

به عنوان یک مبادله گر بهترین زمان خرید نزدیک 1180 دلار است. الان زمان این است که بنشینیم و ببینیم که جهش فعلی قیمت طلا را تا کجا بالا خواهد برد. به نظر ما جایی بین 1210 تا 1240 دلار طلا با مقاومت روبرو می شود. ما همچنان به اصلاح قیمت طلا قبل از آغاز رالی بزرگ اعتقاد داریم که از نظر ما در انصورت ما شاهد قیمت های بالاتری خواهیم بود.

از نظر تکنیکال روند قیمت همچنان کاهشی است و تا زمانی که این روند تغییر نکند ما هیچ دیلیل نداریم که باور کنیم طلا به روند افزایش قیمت چند روزه خود ادامه می دهد.عامل کلیدی در حال حاضر نقشه و نموداریست که به وجود آمده .در حال حاضر ما فروشنده نخواهیم بود در عین حال خرید سنگینی هم نخواهیم داشت.

همانطور که در تحلیل های قبیل گفتیم شرایط طلا برای جهش قیمت فراهم است ،در عین حال جهش فعلی می تواند تنها جهش گربه مرده باشد و قبل از آغاز رالی اصلی شاید دوباره شاهد افت قیمت باشیم.در حالیکه بسیاری از بازار های خارجی در شرایط تثبیت به سر می برند ،گاهی به اندازه کافی صبور بودن و مشاهده روند قیمت ها بهترین معامله و تجارت است.

 اختصاصی/ آیا زمان خرید طلا و نقره فرا رسیده؟ طلا دلیل برای ادامه صعود ندارد 1210 تا 1240 دلار با مقاومت روبرو می شویم

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید