رئیس جمهور باید اعلام کند اقتصاد ایران از دلار منقطع است!

کدخبر: ۲۳۴۳۹۱
اقتصادنیوز: امام جمعه اهواز با گلایه از چند برابر شدن قیمت برخی کالاهای تولید ملی گفت: چرا رئیس جمهور ایران اعلام نمی کند که اقتصاد کشور به صورت ۱۰۰ درصدی از دلار منقطع است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به  هفته مهم دولت اظهار کرد: در این هفته مسئله مهمی که وجود دارد، قدردانی و تقدیر از خدمات دولت است.

وی با اشاره به اخلاص شهیدان رجایی و باهنر افزود: این شهدا روحیه زهد و تقوای بسیاری داشتند؛ شهید باهنر از فضلا و اصحاب شهید بهشتی بود که در سنگرهای مختلف خیلی خدمت و در سنگر نخست وزیری دعوت حق را لبیک گفت.

امام جمعه اهواز با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در حوزه بیمه تصریح کرد: از اول تا هشت شهریور به دولت اختصاص دارد و باید در این هفته خدمات انجام شده به اطلاع عموم برسد تا مردم هم قدردانی کنند.

جزایری با اشاره به رضایت کمیته امداد و بهزیستی به دلیل چند برابر شدن حقوق مددجویان تحت پوشش از سوی دولت بیان کرد: با این حال وضعیت اقتصادی امروز برای ما مثل شیشه عمر است و قطعا امروز حل مسائل اقتصادی در اولویت است.

امام جمعه اهواز یادآور شد: ائمه جمعه و جماعات کشور در تهران نشستی برگزار و قطعنامه ای را صادر کردند؛ یک سری تذکرات به مجلس در این قطعنامه بود از جمله اینکه نمایندگان باید قانون به نفع کشور وضع و بر اجرای آن نظارت کنند که در هر دو بخش خصوصا دومین مورد گلایه هایی داریم چون باید یقه دولت را بگیرند و نظارت بیشتری داشته باشند.

جزایری عنوان کرد: در این مقطع بحرانی نمایندگان مجلس کم کاری می کنند که از همه آنها گلایه داریم؛ این گلایه حرف من تنها نیست و تمام ائمه جمعه کشور چنین نظری دارند.

وی اضافه کرد: در قطعنامه آمده که قوه قضائیه شعار می دهد چه می کنیم ولی نتیجه آن مشخص نیست و همینطور اجناس گران می شود؛ همچنین از دولت تقاضا شده تا با تقویت کابینه و ترمیم بدنه نسبت به جایگزینی مدیران جهادی، انقلابی و پرانگیزه با تلاش شبانه روزی اقدام و وزرا نیز همین برنامه را برای مدیران زیرمجموعه خود اعمال کنند.

امام جمعه اهواز یادآور شد: چرا پشت سر هم جلسه تشکیل می شود ولی نتیجه ندارد و در سطوح مختلف از نیروهای تازه نفس بسیجی و انقلابی بهره نمی گیرند.

جزایری با اشاره به اینکه امروز کشور به دو جناح احتیاج دارد یکی برنامه ریز و دیگری عملیاتی و کاری گفت: اگر احساس کردیم که مجموعه دولت فلج و ضعیف است یا با قوانین زیادی دست و پایش بسته است باید یک انقلاب جدید در سیستم اداری کشور رقم بخورد.

وی تأکید کرد: دولت باید بداند که ملت طرفدار، نیروهای بسیجی دوستدار و علمای اسلام نیز آنها را پشتیبانی می کند و از هیچ کمکی برای اصلاح امور دریغ نمی کنند.

امام جمعه اهواز در پایان از اینکه قیمت برخی از کالاهای تولید ملی چند برابر شده انتقاد کرد و گفت: بازار ایران باید وابسته به قیمت دلار نباشد ولی چرا رئیس جمهور ایران اعلام نمی کند که اقتصاد کشور به صورت ۱۰۰ درصدی از دلار منقطع است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید