معرفی رسمی شاسی‌بلند برقی چری + عکس

کدخبر: ۲۳۶۲۲۱
اقتصاد نیوز: پس از معرفی رسمی شاسی‌بلند برقی چری اکسید TX در سال گذشته، اینک خبرهای جدیدی از این خودرو به گوش می‌رسد که ظاهرا قرار نیست این خودروی برقی زودتر از سال 2020 به بازارهای اروپایی ورود پیدا کند.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از عصر ایران این خودرو به صورت هیبریدی، پلاگین هیبرید و تمام الکتریکی ساخته شده  و احتمالا آلمان اولین کشوری است که چری اکسید TX وارد آن می شود.

 

چری

چن آنینیک مدیر عامل چری در این خصوص گفت: به زودی چین یک مرکز توسعه و ساخت و ساز را در نزدیکی فرانکفورت احداث کرده و کار خود را با  حضور 100 نفر آغازمی کند.

در سال گذشته، مدیر عامل چری در خصوص خودروهای چری گفت: هرخودروی این کمپانی که به اروپا می‌رود در طیف خودروهای سازگار با محیط زیست بوده و  در شمار میکرو- هیبریدی ها، هیبریدی‌ها یا پلاگین- هیبریدها قرار می گیرند. این در حالیست که اینک چینی‌ها روی تمام الکتریکی‌ها نیز مانور بیشتری می روند.

 

چری

اکسید TX سال گذشته در نمایشگاه خودرویی به صورت یک مدل پلاگین هیبرید در فرانکفورت به نمایش درآمد و با کمک سه باتری 12 کیلووات ساعتی می‌تواند مسافتی حدود 70 کیلومتر را طی کند.

قرار بود در سال آینده این خودرو را در خیابان‌های اروپا ببینیم، اما ظاهرا از این وعده چینی‌ها تا دو سال دیگر خبری نخواهد بود.

 

چری

از طرفی خودرو با یک گیربکس 6 سرعته دستی یا یک مدل 2 کلاچه 7 سرعته خودکار و همچنین سیستم محرک چهار چرخ (4 ویل درایو) ارائه می‌شود.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید