توقف شاخص در نیمه کانال 157 هزار واحدی

کدخبر: ۲۳۹۳۵۸
اقتصادنیوز: شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و هفتمین روز شهریور ماه با کاهش ۷۳۴ واحدی به پله ۱۵۷ هزار و ۳۳۷ واحدی رسید.
توقف شاخص در نیمه کانال 157 هزار واحدی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری میزان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و هفتمین روز شهریور ماه با کاهش ۷۳۴ واحدی به پله ۱۵۷ هزار و ۳۳۷ واحدی سقوط کرد.

در معاملات امروز تعداد ۳ هزار و ۶۱۸ سهم اوراق بهادار به ارزش ۹ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۷۵۵ ریال در بیش از ۲۰۵ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۲۱۴ واحدی، شاخص بازار اول ۶۳۶ واحد، شاخص آزاد شناور ۴۳۸ واحد، شاخص بازار دوم ۱۰۰۴ واحد کاهش و شاخص کل (هم‌وزن) ۵۶۱ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۳۹۷ واحد رشد را تجربه کردند.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز سایپا، پالایش نفت اصفهان با روند صعودی و نماد‌های داده گستر عصر نوین-‌های وب، پتروشیمی پارس، فولاد مبارکه اصفهان، س. نفت و گاز پتروشیمی تامین، ملی صنایع مس ایران با روند نزولی به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با رشد بیش از ۲۱ واحدی به پله ۱۸۵۸ واحدی صعود کرد.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۸۷۴ هزار و ۸۷۴ سهم اوراق بهادار به ارزش ۶ میلیون و ۴۰۱ هزار و ۷۵۰ ریال در بیش از ۸۶ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس، پالایش نفت لاوان، تولید وصادرات ریشمک، کشاورزی و دامپروری بینالود با روند منفی و نماد‌های گروه صنایع کاغذ پارس، کشت و دام قیام اصفهان با روند منفی به کار خود پایان داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید