گوشت قرمز با قیمت دولتی توزیع می شود

کدخبر: ۲۳۹۳۷۶
اقتصادنیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: هرروز گوشت قرمز با قیمت دولتی توزیع خواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا متین،  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه هر روز گوشت یخی به بازار تزریق می‌شود افزود: هفته ای دو نوبت گوشت قرمز گرم که قیمت گوشت یخی 29 هزار تومان و گوشت گرم 42 هزار تومان است توزیع می شود.

وی درباره افزایش قیمت گوشت قرمز اظهار  داشت:  صادرات دام ممنوع است و ممکن است از شهرهای مرزی قاچاق شود اما برای تعادل بازار گوشت قرمز به صورت منجمد و گرم توزیع می‌شود.

متین ادامه داد: هم اکنون  گوشت یخی برزیل با ارز 4 هزار و 200 تومانی وارد کشور می‌شود و 29 هزار تومان به ازای هر کیلو در چهار فروشگاه شهر همدان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) ظرفیت توزیع گوشت قرمز افزایش یافته است، بیان کرد: گوشت گرم نیز از 38 هزار و 500 تا 42 هزار تومان در سطح شهر توزیع می‌شود تا بازار به تعادل برسد.

وی اظهار داشت:هیچ فروشگاه و واحد صنفی اجازه فروش گوشت یخی آزاد را ندارد و اگر گوشت یخی با قیمتی بیش از نرخ دولتی توزیع شود از مبادی غیر قانونی وارد بازار شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه روغن نباتی جامد با بسته‌ بندی حلبی در بازار کاهش یافته است، افزود: روغن  حلبی به دلیلی تعطیلی دو کارخانه اطلس و جهان با کمبود مواجه شده و بسته ‌بندی فلزی هم کمیاب شده و قیمت آن افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه یکشنبه گذشته 50 تن و دوشنبه 40 تن روغن نباتی مایع به بازار تزریق شد، خاطر نشان کرد: دیروز نیز 50 تن روغن نباتی مایع توزیع شد و هیچ کمبودی در این حوزه وجود ندارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید