اعطای ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات برای ۲۵۲ طرح در خراسان جنوبی

کدخبر: ۲۳۹۵۴۳
اقتصاد نیوز: مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی از اعطای ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات برای ۲۵۲ طرح خبرداد و گفت: با پرداخت این تسهیلات برای ۹۸۴ نفر در این استان شغل ایجاد می‌شود.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم؛ محمد زنگنه اظهار داشت: 26 میلیارد و 690 میلیون تومان اعتبار از محل منابع تسهیلاتی اشتغال پایدار روستایی به خراسان جنوبی ابلاغ شده است.

‌وی با بیان اینکه 762 طرح  با 77 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار به صندوق کارآفرینی امید خراسان‌جنوبی معرفی شده گفت: تاکنون برای 302 طرح به مبلغ 20 میلیارد و 690 میلیون تومان تسهیلات مصوب و قرارداد منعقد شده که این میزان اعتبار 78 درصد اعتبار سهمیه صندوق را شامل می شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی با بیان اینکه شهرستان‌های سرایان و سربیشه کمترین سهم پرداخت تسهیلات را دارند اظهار کرد: شهرستان‌های بیرجند، خوسف و قاینات به ترتیب رتبه اول تا سوم پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی صندوق کارآفرینی امید را به خود اختصاص داده است.

زنگنه با اشاره به اینکه چند طرح بالای 500 میلیون تومان نیز به  این صندوق معرفی شده است افزود: سه طرح مصوب و در صورت تصویب بقیه طرح ها، کل مبلغ ابلاغ شده  قرارداد  منعقد می شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان جنوبی بیان کرد: برای پنج  طرح مشارکتی در مرحله بهره برداری استان دوره تنفس بیش از شش ماه و تسهیلات متمم در نظر گرفته می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید