شایعه ها منجر به تجمع بیش از حد مردم در برخی جایگاههای سوخت شهرهای کرمان و اهواز شد

کدخبر: ۲۴۰۳۶۱
اقتصاد نیوز: در ۲۴ ساعت گذشته در شهرهای کرمان و اهواز، شایعه ها به تجمع بیش از حد مردم در برخی جایگاههای اصلی شهر برای سوخت گیری منجر شده بود که پس از چند ساعت، وضعیت مراجعه مردم به جایگاههای عرضه بنزین عادی شد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم، در روزهای اخیر شایعه سازان بار دیگر به موضوعات مرتبط با سوخت خودروها به ویژه بنزین پرداخته اند و تلاش داشتند تا در برخی استانهای کشور ذیل اخباری با عناوینی چون اعتصاب کامیون داران، اخبار جعلی از اعتصاب تانکرهای سوخت رسان به صورت محلی و دهان به دهان منتقل کنند.

در 24 ساعت گذشته در شهرهای کرمان و اهواز، این شایعه ها به تجمع بیش از حد مردم در برخی جایگاههای اصلی شهر برای سوخت گیری منجر شده بود که پس از سوخت رسانی مستمر و اطمینان مردم از وجود سوخت، وضعیت مراجعه مردم به جایگاههای عرضه بنزین، پس از چند ساعت عادی شد.

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در خصوص وضعیت عرضه بنزین در کشور گفت: هیچ گونه اختلال و وقفه ای در توزیع بنزین در هیچ نقطه کشور نداریم.

وی افزود:  مردم به شایعات بی اساسی که هر از گاهی در برخی نقاط کشور پخش می شود، توجه نکنند؛ چرا که هر مقدار نیاز برای سوخت گیری بنزین وجود داشته باشد، این نیاز بدون وقفه تأمین می شود.

به گزارش تسنیم، در حال حاضر روزانه بالغ بر 95 میلیون لیتر بنزین در ایران تولید می شود در حالی که نیاز مصرفی کشور در روزهای پرتردد بالغ بر 80 تا 85 میلیون لیتر است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید