معرفی رنو از خودروی مفهومی این شرکت در نمایگاه خودروی پاریس +عکس

کدخبر: ۲۴۲۳۵۵
اقتصاد نیوز: در ماه گذشته رنو "مدل مفهومی "EZ-Pro را به عنوان یک خودران حمل و نقل برای آینده معرفی کرد و امروز در نمایشگاه خودرویی پاریس با مدل درخشان " EZ آلتیمو" همگان را غافلگیر کرد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از عصر ایران؛ روند نیاز و سلایق مردم در استفاده از خودروها  در حال تغییر است و به همین دلیل نوع خدمات دهی خودروسازان به مشتریان نیز متناسب با نیازهای مردم تغییر می کند.

 

رنو

در این راستا جدیدترین مدل مفهومی رنو در پاریس یک نمونه کاملا ارتباطی و خودران است که در فضایی تجملاتی مسافران را در بین دو منطقه جا‌به‌جا خواهد کرد. این مدل می‌تواند برای سفری کوتاه، طی مسافتی یک ساعته و یک روزه مورد استفاده قرار گیرد و انعطاف و سازگاری آن آنقدر بالاست که می‌توان از آن برای مسافت‌های بلندتر، سفرهای بین شهری، تجربیات توریستی یا کاری بهره برد.

 

رنو

طراحی فضای داخلی خودرو بسیار آینده‌نگرانه و درخشان است. برای دسترسی آسان به بیشتر نقاط کابین صندلی‌ها به صورت چرخشی و با ویژگی‌ باز شدن خودکار طراحی شده‌اند.

سرنشین ها در این خودرو 5.8 متری که 1.35 متر ارتفاع دارد، فضای حرکتی زیادی را داشته و می‌توانند درفضای داخلی مملو از چوب، چرم و مرمر با آرامش حرکت کرده و زمان بگذرانند.

 

رنو

خودرو در طراحی خود ستون B را حذف کرده و دارای یک سقف بزرگ شیشه‌ای است. فاصله بین دو محور خودرو نیز 4 متر است.

رنو

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید