وزیر ارتباطات: ارز حوزه فناوری اطلاعات از نیما تامین می شود

کدخبر: ۲۴۲۴۴۰
اقتصادنیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تلاش این وزارتخانه برای تامین نیاز ارزی فعالان صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق سامانه نیما خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «محمد جواد آذری جمهرمی» روز چهارشنبه در افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه مخابرات و اطلاع رسانی در محل دائمی نمایشگاه تهران افزود: تلاش می کنیم ارز مورد نیاز بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات با اولویت و از طریق سامانه نیما تامین شود تا بتواند بخشی از مشکلات این فعالان را برطرف کند.

وی به افزایش نرخ گوشی تلفن همراه، تبلت و یارانه در چند مدت اخیر اشاره کرد و افزود: این افزایش قیمت ها روی میزان دسترسی مردم به ابزارهای ارتباطی اثر منفی داشته است و سبب کاهش رشد ارتباطات در کشور می شود؛ بنابراین با جدیت دنبال تامین ارز مورد نیاز برای تامین کنندگان این ابزار هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه اعلام کرد: امسال با همکاری وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش و پرورش 126 هزار دانش آموز کلاس اولی بازمانده از تحصیل از طریق دولت هوشمند به سمت کلاس های درس بازگردانده شدند.

وی افزود: برای نخستین بار و با دولت هوشمند این دولت بود که به سمت مردم و آموزش های مورد نیاز را به این دانش آموزان ارائه کرد.

وزیر ارتباطات گفت: طبیعتا هوشمندی دولت مسیر بهتری برای ارائه خدمات فراهم کرد.

به گزارش ایرنا، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (تلکام 2018 ) کمتر امروز با شعار «دستاوردهای تازه، فرصت های پیش رو» با حضور 206 شرکت داخلی و 24 شرکت خارجی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد و تا چهاردهم مهر برپاست.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید