گزینه‌ مناسب برای وزارت کار؛ شریعتمداری

کدخبر: ۲۴۷۳۰۸
اقتصادنیوز: نماینده لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سوابق کاری محمد شریعتمداری حکایت از آن دارد که اگر ایشان در راس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گیرد، موفق خواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری میزان، سیدمحسن علوی در خصوص معرفی محمد شریعتمداری برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: سوابق کاری محمد شریعتمداری حکایت از آن دارد که اگر ایشان در راس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گیرد، موفق خواهد شد.

وی در ادامه افزود: شریعتمداری با سوابقی که با کار در وزارت بازرگانی به دست آوردند و با تخصصی که در حوزه اقتصاد داشتند بهتر بود از همان ابتدای دولت دوازدهم برای قبول مسئولیت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب می‌شدند.

 

علوی تصریح کرد: اگر چه معرفی شریعتمداری در وزارت صمت با هدف تفکیک این وزارتخانه صورت گرفت بود تا در نهایت ایشان در وزارت بازرگانی حضور یابند، اما به دلیل مخالفت مجلس با تفکیک این وزراتخانه ضرورتی به وجود آمد که یک نیروی متخصص برای وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی و ایشان گزینه پیشنهادی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: در کل من با شناختی که از شریعتمداری دارم ایشان را گزینه مناسب برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌دانم و ان‌شاالله اگر با رای اعتماد نمایندگان روبرو شدند بتوانند این وزارتخانه کلیدی را به بهترین نحو اداره کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید