افت بیش از دوهزار واحدی شاخص بورس

کدخبر: ۲۴۷۳۳۵
اقتصادنیوز: شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات پنجمین روز از آبان ماه با کاهش ۲۲۱۸ واحدی به پله ۱۷۸ هزار و ۸۴۱ واحدی سقوط کرد.
افت بیش از دوهزار واحدی شاخص بورس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری میزان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات پنجمین روز از آبان ماه با کاهش ۲۲۱۸ واحدی به پله ۱۷۸ هزار و ۸۴۱ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۲ هزار و ۲۰۲ سهم اوراق بهادار به ارزش ۸ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۴۴۱ ریال در بیش از ۱۴۴ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۶۴۶ واحد، شاخص بازار اول ۲۰۹۰ واحد، شاخص آزاد شناور ۲۶۲۴ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۳۷۱ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۲۶۱ واحد و شاخص بازار دوم ۲۲۰۹ واحد کاهش را تجربه کردند.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد‌های بانک ملت، نفت و گاز پتروشیمی تامین، پالایش نفت اصفهان، پتروشیمی پارس، فولاد مبارکه اصفهان، بانک تجارت با روند نزولی و نماد سایپا با روند صعودی به کار خود پایان دادند.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با اُفت بیش از ۴۷ واحدی به پله ۲۰۱۸ واحدی اُفت کرد.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۶۷۴ هزار و ۱۶۰ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیون و ۷۲۸ هزار و ۷۱۸ ریال در بیش از ۱۵۲ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های تجارت الکترونیک پارسیان کیش، سهامی ذوب آهن اصفهان، تولید و صادرات ریشمک، پتروشیمی غدیر، داروسازی آوه سینا، پتروشیمی زاگرس با روند منفی و نماد گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی به کار خود پایان دادند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید