محمد اسلامی به سمت وزیر راه و شهرسازی منصوب شد

کدخبر: ۲۴۷۵۴۲
اقتصادنیوز: رییس‌ جمهوری با استناد به اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، محمد اسلامی را به سمت 'وزیر راه و شهرسازی' منصوب کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، متن حکم حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس محمد اسلامی

با استناد به اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رأی اعتماد مورخ پنجم آبان ماه 1397 مجلس شورای اسلامی، جناب‌عالی به سمت «وزیر راه و شهرسازی» منصوب می‌شوید تا با به‌کارگیری همه استعداد و صلاحیت خویش و استفاده از مدیران شایسته، در پیشبرد برنامه دولت دوازدهم و اولویت‌ها و مأموریت‌های ابلاغی رییس جمهور اقدام نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، در هماهنگی با هیأت محترم وزیران و با حرکت در مسیر اعتدال و رعایت کامل «منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید» در انجام شایسته وظایف قانونی و تحقق اهداف «آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت» و خدمت به اسلام و ملت شریف ایران موفق باشید.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران»

به گزارش ایرنا، «محمد اسلامی» روز گذشته با کسب 151رای موافق نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شد و وی به جمع دولت دوازدهم پیوست.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 151 رای موافق، 98 رای مخالف و 8 رای ممتنع از 257 نماینده حاضر، اسلامی را به عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب کردند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک