وضعیت پروازها به ترکیه مشخص شد

کدخبر: ۲۴۸۸۷۵
اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: پروازها به ترکیه متوقف نمی‌شود و موضوع تأمین سوخت هواپیماها در دست پیگیری است.

به گزارش اقتصادنیوز؛ رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه وقفه‌ای در انجام پروازهای ایران به ترکیه ایجاد نشده است، گفت: با توجه به روابط تنگاتنگ ایران و ترکیه و موافقت‌نامه هوایی امضا شده بین دو کشور، پروازهای دو طرف به جهت سوخت متوقف نخواهد شد و موضوع تأمین سوخت هواپیماها در دست پیگیری است.

وی در ادامه افزود: طبق توافقنامه امضا شده بین دو سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه، هفته‌ای ۱۰۰ پرواز برنامه‌ای برای هر طرف در نظر گرفته شده که همچنان در حال انجام است. این تعداد پرواز که از سوی هر دو کشور( ایران و ترکیه) انجام می‌شود، نشان دهنده اهمیت و علاقه طرفین به مراودات بازرگانی و غیر حمل و نقلی است.

جعفرزاده تصریح کرد: ایران و ترکیه طبق این توافقنامه تعهد کردند که تمام خدمات مورد نیاز پروازها از جمله سوخت هواپیماها را تامین کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: طبق اعلام  آمریکا؛ ترکیه از تحریم های نفتی اعمال شده علیه ایران معاف است ، بنابراین نباید بهانه‌ای برای سوخت رسانی  به ایران داشته باشد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید