کلیات نحوه تعیین حقوق و فوق العاده های کارمندان مشمول بسته کمک جبرانی به کارکنان دولت مشخص شد

کدخبر: ۲۵۱۹۴۲
اقتصاد نیوز: بر اساس بخشنامه سازمان برنامه و بودجه، دستگاههای اجرایی مکلف شدند در خصوص تعیین حقوق و فوق العاده های کارمندان رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی مشمول بسته کمک جبرانی به کارکنان دولت اقدام کنند.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه در بخشنامه ای، کلیات نحوه تعیین حقوق و فوق العاده های کارمندان مشمول بسته کمک جبرانی به کارکنان دولت را مشخص کرد.

بر این اساس در اجرای تصویبنامه شماره 101337/ت55855هـ مورخ 5/8/1397 هیئت محترم وزیران، موضوع کمک جبرانی به کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی که مجموع پرداختی ماهیانه (حقوق ثابت و فوق العاده های مندرج در حکم کارگزینی برای کارکنان رسمی و پیمانی و مبلغ ماهانه قرارداد کارکنان قراردادی و شرکتی سال 1397) به هر یک از آنها کمتر از سی میلیون (30.000.000) ریال است، مقرر شده است مبلغ دو میلیون (2.000.000) ریال از طریق حساب های بانکی مرتبط با حقوق و مزایای کارکنان مشمول، واریز گردد.

دستگاه های اجرایی ملی و استانی که حقوق و فوق العاده های کارکنان آنها از محل منابع عمومی بودجه سال 1397 پرداخت می شود، مکلفند اطلاعات مربوط به مشمولین تصویبنامه فوق الذکر را به شرح جدول زیر، تا پایان وقت اداری روز شنبه، جهت اقدامات بعدی به سازمان برنامه و بودجه کشور/ سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارسال نمایند.

بدیهی است مسئولیت صحت اطلاعات مشمولین، بر عهده ذیحساب/ مدیر امور مالی آن دستگاه اجرایی خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید