رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد؛ نهایی شدن میزان افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان پیش از نیمه آذر

کدخبر: ۲۵۲۰۰۸
اقتصادنیوز: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از نهایی شدن میزان افزایش حقوق سال آینده کارکنان دولت و بازنشستگان برای سال آینده تا دو هفته آینده خبر داد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد؛ نهایی شدن میزان افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان پیش  از نیمه آذر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایبِنا، محمدباقر نوبخت ظهر امروز (چهارشنبه) و در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: ما در پیش نویس لایحه بودجه افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان را منظور کرده ایم و این موضوع در حال حاضر در دولت در حال بررسی است.

وی افزود: به نظر می رسد میزان افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان ظرف یک یا دو هفته آینده نهایی می شود و من آن را اعلام می کنم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره اینکه آیا دولت برنامه ای برای افزایش حقوق کارکنان در سال جاری دارد یا خیر، اظهار داشت: تلاش ما این است تا با بسته های حمایتی کاهش قدرت خرید کارکنان و بازنشستگان را جبران کنیم.

نوبخت با بیان اینکه با توجه به ویژگی های سال آینده، باید خود را برای گذر از تحریم آماده کنیم، ادامه داد: هم منابع و هم مصارف کشور در سال ۱۳۹۸ متفاوت با سال های قبل است و خط هزینه ای را هدف قرار داده ایم.

وی توضیح داد: منابعی که برای بودجه تعریف کرده ایم، درباره نفت، مالیات و اوراق مطمئن است هرچند که سال آینده بودجه بیشتر معطوف به بازپرداخت اوراقی است که قبلا از آن استفاده کردیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید