بازگشت پرواز تهران - بوشهر به مبدا

کدخبر: ۲۵۴۳۷۷
اقتصادنیوز: مه شدید صبحگاهی علاوه بر ایجاد اختلال در ترددهای زمینی در استان بوشهر، باعث شد تا پرواز تهران - بوشهر نتواند در بوشهر به زمین بنشیند و به مبدا برگردد.

به گزارش اقتصادنیوز؛ مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز صبح شاهد مه شدید صبحگاهی بودیم که باعث شد پرواز تهران - بوشهر موفق به فرود در فرودگاه بوشهر نشود.

رضا معمار با بیان اینکه مه شدید باعث شده بود تا میدان دید به حدود ۵۰۰ متر برسد، خاطرنشان کرد: پرواز شماره  ۴۰۲۵ هواپیمایی زاگرس مسیر تهران - بوشهر به دلیل شرایط نامساعد جوی بوشهر و مه غلیظ به مبدا بازگشت.

وی اضافه کرد: پرواز آسمان در مسیر تهران به بوشهر که قرار بود ساعت هفت و ۳۵ دقیقه در فرودگاه بوشهر به زمین بنشیند به سبب مه غلیظ و کاهش دید خلبان با یک ساعت تاخیر در فرودگاه بوشهر به زمین نشست.

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های استان بوشهر بیان کرد: دستگاه کمک ناوبری تا میزان دید ۸۰۰ متر امکان فرود هواپیما در فرودگاه بوشهر را فراهم آورده است اما غلظت مه صبح امروز باعث کاهش دید به کمتر از ۵۵۰ متر شده بود.

مه شدید صبحگاهی باعث کندی تردد در مسیرهای زمینی در سطح استان بوشهر شده بود. به گفته سرهنگ جابر پاپری رئیس پلیس راه  استان بوشهر تاکنون گزارشی از تصادف در محروهای زمینی ارائه نشده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید