واحد های مسکن مهر از بلاتکلیفی خارج می شوند

کدخبر: ۲۵۵۹۷۹
اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: زمانی برای فرصت سوزی نداریم و هیچ پروژه ای را بلاتکلیف باقی نخواهیم گذاشت.
واحد های مسکن مهر از بلاتکلیفی خارج می شوند

به گزارش اقتصادنیوز؛ مهدی هدایت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به جلسه با پیمانکاران مسکن مهر اظهار داشت: بر اساس تاکید ویژه رئیس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی نسبت به تکمیل هر چه سریعتر پروژه‌های مسکن مهر، برای اولین بار جلسه ای با حضور تمامی پیمانکاران به منظور رفع مسائل اساسی و اتمام پروژه های مسکن مهر پردیس برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به نتایج مثبت جلسه خاطر نشان کرد: پیمانکاران برگزاری این جلسه را به فال نیک گرفتند و اعلام کردند از این پس با برنامه ریزی دقیق هر پروژه را در اولویت کاری خود قرار می دهند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه با حضور مستمر در پروژه ها دغدغه سازندگان را رفع و حل خواهد کرد، تاکید کرد: شرکت عمران به تمام سازندگانی که هدف اتمام پروژه‌ها را دارند کمک می کند اما بدون شک با آن دسته از پیمانکارانی که قصد توقف پروژه‌ها و عدم تحویل واحدها طبق چارچوب منعقد شده را دارند برخورد خواهد کرد.

هدایت گفت: مسئله پردیس بین شهرهای جدید باید به طور خاص پیگیری شود.

وی در ادامه افزود: در این مسیر از نمایندگان حوزه انتخابیه انتظار داریم تا ردیف اعتباری لازم برای تأمین زیرساخت‌های شهری مشخص شده و برای کمک به شهر تزریق شود .

هدایت در خصوص کسری واحدهای مسکن مهر پردیس نیزگفت:برنامه‌ای تهیه و با کمک شورای عالی معماری و شهرسازی آنها را عملیاتی خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس در ادامه با اشاره به درخواست خود از بخش قضایی شهرستان خاطر نشان کرد: صدور هر چه سریعتر آرای قطعی برای تعیین تکلیف بخشی از پروژه های فاز 8 مشکلات ساکنان این فاز را رفع خواهد کرد.

وی گفت: با کمک دستگاه‌های خدمت رسان واحدهای مسکن مهر را به بهره برداری خواهیم رساند و با تغییرات صورت گرفته اتمام واحدهای مسکن مهر در سال 98 دور از انتظار نیست.

شهرستان پردیس که در شرق پایتخت قرار دارد، بر اساس آمار سال 95، 170 هزار نفر جمعیت دارد و پس از بار گذاری کامل مسکن مهر به 700 هزار نفر می رسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید