استقلال و پرسپولیس تا عید واگذار می شوند

کدخبر: ۲۵۶۸۵۱
اقتصاد نیوز: بر اساس شنیده‌ها مراحل ارزیابی و قیمت‌گذاری سرخابی‌ها حداکثر تا دو ماه آینده انجام شده و پس از تصویب قیمت پایه آنها در هیات واگذاری، مزایده واگذاری استقلال و پرسپولیس تا قبل از عید نوروز انجام خواهد شد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم ، چندی پیش رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفته بود به محض اینکه مصوبه هیات وزیران در مورد واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اصلاح شود، این دو باشگاه را بار دیگر ارزش‌گذاری می‌کنیم و به مزایده خواهیم گذاشت.

در این راستا روز گذشته خبری به نقل از وزیر ورزش و جوانان منتشر شد مبنی بر این که در جلسه هیئت دولت که به ریاست رئیس‌جمهور برگزار شده، پیشنهاد این وزارتخانه مبنی بر واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس که به تایید رئیس‌جمهور رسیده بود، به تصویب هیئت دولت رسید.

بر این اساس از سازمان خصوصی‌سازی شنیده شده مراحل ارزیابی و قیمت‌گذاری این دو باشگاه حداکثر تا دو ماه آینده انجام خواهیم شد و در این خصوص قیمت پایه سرخابی‌ها نیز به هیات واگذاری اعلام می‌شود. ضمن این که گویا سازمان خصوصی‌سازی قصد دارد تا قبل از عید نوروز، مزایده واگذاری استقلال و  پرسپولیس را انجام دهد.

بر این اساس باید منتظر ماند و دید آیا این باز هم برگزارکننده مزایده سرخابی‌ها میرعلی پوری حسینی خواهد بود، یا این که با توجه به کارنامه پرحاشیه وی در زمینه واگذاری شرکت‌هایی همچون هپکو، کشت و صنعت مغان، نیشکر هفت تپه، آلومینوم المهدی و ...، فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی ترجیح می‌دهد این بار واگذاری استقلال و پرسپولیس را که حساس‌ترین واگذاری دولت است به فردی کم‌حاشیه‌تری بسپارد!

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید