شاخص در پله ۱۵۶ هزار واحدی متوقف شد

کدخبر: ۲۵۷۳۴۵
اقتصادنیوز- شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و هشتمین روز از آذر ماه با کاهش بیش از ۳ هزار و ۶۳ واحدی به پله ۱۵۶ هزار و ۸۳ واحدی ایستاد.
شاخص در پله ۱۵۶ هزار واحدی متوقف شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری میزان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و هشتمین روز از آذر ماه با کاهش بیش از ۳ هزار و ۶۳ واحدی به پله ۱۵۶ هزار و ۸۳ واحدی سقوط کرد.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۲۴۹ سهم اوراق بهادار به ارزش ۴ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۱۵۹ ریال در بیش از ۱۰۱ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۸۹۰ واحد، شاخص بازار دوم ۵۰۵۲ واحد، شاخص بازار اول ۲۴۷۳ واحد، شاخص آزاد شناور ۳۰۳۳ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۳۲۵ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۲۲۹ واحد کاهش را تجربه کرد.

نماد‌های پربیننده معاملات امروز بانک ملت، بانک صادرات ایران با روند صعودی و نماد‌های سایپا، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، سایپا آذین، گروه مپنا، با روند روند نزولی به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با اُفت بیش از ۱۷ واحدی به پله ۱۷۹۰ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۷۳۹ هزار و ۱۶۵ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیون و ۹۲۴ هزار و ۷۷۳ ریال در بیش ۹۷ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت با روند مثبت و نماد‌های پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی غدیر، صنایع ماشین‌های اداری ایران، سهامی ذوب آهن اصفهان، سنگ آهن گهر زمین با روند منفی به کار خود پایان دادند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید