رونمایی از خودرو سوپرلوکس لینکلن کانتیننتال ۲۰۱۹ با درب های خودکشی+ عکس

کدخبر: ۲۵۸۰۹۱
اقتصادنیوز: خودرو لینکلن کانتیننتال ۲۰۱۹ با درب‌های کالسکه‌ای و موتور قدرتمند رونمایی شده و تنها ۸۰ دستگاه از آن عرضه می‌شود.
رونمایی از خودرو سوپرلوکس لینکلن کانتیننتال ۲۰۱۹ با درب های خودکشی+ عکس
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران؛ لینکلن کانتیننتال ۲۰۱۹ با درب‌های خودکشی یا کالسکه‌ای و پیشرانه V۶ رونمایی شد و قرار است تنها ۸۰ دستگاه از آن در سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه شود.
 
شرکت خودروسازی لینکن امسال هشتادمین سال تولید خودرو‌های درب کالسکه‌ای خود را جشن می‌گیرد و به نظر این موضوع علت تولید تنها ۸۰ دستگاه از خودرو جدید این شرکت است. تمام درب‌های خودرو جدید لینکلن به صورت کالسکه‌ای و ۹۰ درجه باز می‌شود و همچنین سیستم درب الکترونیکی سهولت ورود و خروج از خودرو را بیشتر کرده است.
 
اضافه کردن ۱۵.۲۴ سانتیمتر فضا به کابین این خودرو باعث شده فضای بسیار زیادی در اتاق لینکلن ایجاد شود و سرنشینان خودرو به راحتی از سفر خود لذت ببرند. صندلی‌های عقب این خودرو به صورت مجزا و جدا از هم است تا هر یک از سرنشینان به صورت جداگانه از تمامی امکانات خودرو استفاده کنند.
 
لیکلن کانتیننتال ۲۰۱۹ با باز کردن درب‌هایش به شما خوش‌آمد می‌گوید. امکانات ویژه‌ای از قبیل شارژر بی‌سیم تلفن همراه، تغییر زاویه صندلی تا ۳۰ درجه، صفحه نمایش بزرگ پشت سر صندلی، نورگیر و سیستم صوتی فعال تنها بخشی از امکانات سرنشینان عقب این خودرو است. این خودرو علاوه بر ویژگی‌های ظاهری منحصر به فرد و استثنایی، از موتوری بسیار قدرتمند نیز بهره می‌گیرد.
 
لینکلن کانتیننتال ۲۰۱۹ نیروی حرکت خود را از موتور V6 با ظرفیت ۳۰۰۰ سی‌سی و ۴۰۰ اسب‌بخار قدرت تامین می‌کند. اگر تا قبل از ذکر مشخصات فنی این خودرو، ویژگی‌های آن را عادی و متداول فرض می‌کردید، قطعاً پس از ذکر حجم و قدرت موتور این خودرو دیدگاهی متفاوت پیدا کرده‌اید. این خودرو رانندگی لذت‌بخش را در سه حالت Normal، Sport و Comfort برای شما به ارمغان می‌آورد. اولین عرضه این خودرو در تابستان ۲۰۱۹ اعلام شده ولی هنوز قیمتی برای این خودرو سوپرلوکس مشخص نگردیده است.
 
خودرو سوپرلوکس لینکلن کانتیننتال ۲۰۱۹ رونمایی شد
 
 
 
خودرو سوپرلوکس لینکلن کانتیننتال ۲۰۱۹ رونمایی شد
 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید